UngMor83 skriver:
Hejsa!!!
Kan vist ik helt huske dig, sorry ;( Hjælp mig lige..
Jamen har det faktisk rigtig godt synes jeg. Lidt stress på med at få pakket osv. men ellers okay tak !!!
jeg hed det samme på Libero, men har været her inde mest fordi jeg blev så hurtigt træt af libero.....
Jeg snakkede en overgang meget med en hekset dame som IKKE kommer her (bare rolig), men det gør jeg så heller ikke mere, hun er liiiige en tand for hekset til mig 
Anyways, hvis du ikke vil snakke om det, så synes jeg ikke der er grund til at sige det sådan helt skåret ud i pap her, selvom det var her inde du skrev om dit problem....
Nåh, men så prøver jeg at forklare udenom, så kan du selv vælge om du vil svare videre, ellers skriv en pb til mig 
Du havde et meget personligt problem, som påvirkede dit liv for både du og dine børn. Og du gik i behandling for det, og lettede dit hjerte her inde.... Det er nok et år eller mere siden....
Jeg ville bare vide hvordan det ligesom var gået for dig, med behandlingen, og om du er fri af dit problem nu, eller om du måske falder i den gamle rille i ny og næ....?
Anmeld