dyremishandling????? HJÆLP!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

hej piger...

vælger at holde mig ano lige nu.

Sagen er den at vi bor i samme kvarter med en familie som har hund, denne hund er lille og tåler derfor ikke kulde i samme omfang som andre hunde. Lige meget, til sagen!!! De er ikke de folk man sådan kan snakke med om evt. problemer/andet deres hund står ude i haven også når de ikke er hjemme og gør og gør og gør vores børn er bange for den og jeg er ved at blive vanvittig om sommeren når den gør konstant og vanvittig at se den lille hund sidde og fryse uden i sneen om vinteren er der et sted man kan gå hen??? jeg synes virkelig det er synd til dyret og ego eller ej så synes jeg det er synd mine unger skal vækkes om natten af den....

HVAD VILLE DU GØRE????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

hej piger...

Sagen er den at vi bor i samme kvarter med en familie som har hund, denne hund er lille og tåler derfor ikke kulde i samme omfang som andre hunde. Lige meget, til sagen!!! De er ikke de folk man sådan kan snakke med om evt. problemer/andet deres hund står ude i haven også når de ikke er hjemme og gør og gør og gør vores børn er bange for den og jeg er ved at blive vanvittig om sommeren når den gør konstant og vanvittig at se den lille hund sidde og fryse uden i sneen om vinteren er der et sted man kan gå hen??? jeg synes virkelig det er synd til dyret og ego eller ej så synes jeg det er synd mine unger skal vækkes om natten af den....

HVAD VILLE DU GØRE????

ringe til dyreværnet.

Anmeld

20. februar 2012

Ma-lu

Anonym skriver:

hej piger...

HVAD VILLE DU GØRE????

Skriv dem et brev i postkassen og forklar hvordan du oplever det... Og sker der ik nogen ændring så kontakt dyreværnet. 

Stakkels hund.:/

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Ma-lu skriver:

Skriv dem et brev i postkassen og forklar hvordan du oplever det... Og sker der ik nogen ændring så kontakt dyreværnet. 

Stakkels hund.:/

tak for svar det lyder som en go ide, har prøvet at tale med dem om problemet men damen kaldte mig en møgso og gik hendes vej... så er det altså ikke nemt.

Anmeld

20. februar 2012

katti24

når du har prøvet at snakke med dem, ville jeg helt klart osse gå videre med sagen, for intet dyr skal behandles dårligt!

Anmeld

20. februar 2012

*Sofie*

Stakkels hund. 

Hvis de ikk er til at snakke med, ville jeg skrive et brev til dem

Og hvis der så ikk bliver gjort noget ved det, ja så ring tildyreværnet.

Anmeld

20. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

tak for svar det lyder som en go ide, har prøvet at tale med dem om problemet men damen kaldte mig en møgso og gik hendes vej... så er det altså ikke nemt.

nu hvor du har prøvet at tale med dem og de reagerer på den måde, så ville jeg ikke skrive et brev men ringe til dyreværnet.

Anmeld

20. februar 2012

julie69

Ring til politiet. En hund skal have læ, varme og vand til rådighed hele tiden. Hvis politiet ikke vil tage sig af sagen så kontakt dyreværnet eller dyrenes beskyttelse alt afhængigt af hvor du bor. Stakkels stakkels hund..

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

nu hvor du har prøvet at tale med dem og de reagerer på den måde, så ville jeg ikke skrive et brev men ringe til dyreværnet.

tak for råd har send anmeldning til dyreværnet 

Anmeld

20. februar 2012

baby012

holder den jer vågen om natten kan i evt. ringe til politiet, det lukkede munden på vores naboers hund, og nu er den inde om natten .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.