Cystedannelse ved hormonbehandlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

LeneL

Hejsa

Jeg var til lægen i fredags, da jeg desværre fik min menstrution, efter at være insemineret 4.gang. (skulle have haft reagensglasbehandling, men der var desværre kun dannet 2 æg &nbsp Han kunne se, at jeg pga. kraftig hormonstimulering er kommet 2 store cyster, så nu skal jeg tage p-piller i 3 uger, og ved scanning vil de så kunne se, om cysterne er forsvundet og om jeg så skal have kort eller lang behandling.

Fredag var virkelig en tudedag og 3 uger føles virkelig som en evighed (uret tikker og igen går tiden bare). Hader denne ventetid og periode i livet (noget af det værste, jeg har oplevet), men håber at denne fertilitetsbehandlingsperide er en jeg kan se tilbage på med et smil, fordi vi så har fået vores lille mirakel...

Er der nogen herinde, der har fået cyster efter behandling og hvordan gik det med jeres?

Kh.

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

modesty

LeneL skriver:

Hejsa

Jeg var til lægen i fredags, da jeg desværre fik min menstrution, efter at være insemineret 4.gang. (skulle have haft reagensglasbehandling, men der var desværre kun dannet 2 æg &nbsp Han kunne se, at jeg pga. kraftig hormonstimulering er kommet 2 store cyster, så nu skal jeg tage p-piller i 3 uger, og ved scanning vil de så kunne se, om cysterne er forsvundet og om jeg så skal have kort eller lang behandling.

Fredag var virkelig en tudedag og 3 uger føles virkelig som en evighed (uret tikker og igen går tiden bare). Hader denne ventetid og periode i livet (noget af det værste, jeg har oplevet), men håber at denne fertilitetsbehandlingsperide er en jeg kan se tilbage på med et smil, fordi vi så har fået vores lille mirakel...

Er der nogen herinde, der har fået cyster efter behandling og hvordan gik det med jeres?

Kh.

Lene

Jeg føler med dig! Fik fjernet en æggeleder og gik direkte i IVF. Det tog 4 forsøg, men så lykkedes det også, og har i dag en dejlig dreng på 4 mdr. :-)

Ja, jeg dannede en cyste under en af mine hormonbehandlinger. Den gik ikke væk af sig selv, så de førte en lang, tynd nål ind gennem skedevæggen og tømte den. Det lyder drabeligt, men det gjorde overhovedet ikke ondt. Nu ved jeg ikke lige hvor dine cyster er og hvorfor de putter dig på P-piller. Min sad på den ene æggestok.

Pøjpøj med projektet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.