Uren hud, hjææææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg bliver snart siiiindsyg!

Har I et godt råd til hvad jeg skal bruge for at få en pænere hud? Det må ikke være noget meget dyrt noget.

1-3 gange i løbet af HVER månede får jeg sådan en KÆMPE bums, som virkelig tager lang tid at slippe af med igen!

For det første så gør de da PISSE ondt, og for det andet kommer de altid på hagen og der omkring, så de er fuldstændig umulige at skjule! ØV!

Jeg har altid haft den pæneste og reneste hud, men nu går dem bare helt amok efter jeg er stoppet på p-piller.

Så piger, HVAD SKAL JEG KØBE SOM KAN HJÆLPE MIG??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Anonym trådstarter

I må meget gerne smide et link, hvis I kender noget der er godt

Anmeld

20. februar 2012

Emily2012<3

Nu ved jeg ikke om du er gravid eller ej, for hvis du er så må du ikke bruge det.. 

MEN..

Min kæreste bruger basiron, men det er vist sådan noget til når man har MANGE bumser..

Han har ikke mange bumser, men han fik nok da der kom nogle stykker, og han var så ked af sin hud.. 

Så vi købte basiron 5% til ham.. Og nu er der sjældent noget..

Anmeld

20. februar 2012

modesty

Dalacin kutan emulsion. Du skal have recept fra lægen :-)

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Emily2012<3 skriver:

hNu ved jeg ikke om du er gravid eller ej, for hvis du er så må du ikke bruge det.. 

MEN..

Min kæreste bruger basiron, men det er vist sådan noget til når man har MANGE bumser..

Han har ikke mange bumser, men han fik nok da der kom nogle stykker, og han var så ked af sin hud.. 

Så vi købte basiron 5% til ham.. Og nu er der sjældent noget..

Nej, er ikke gravid.. hvor køber man det henne?

Anmeld

20. februar 2012

maria_wlt

Apoteket 

http://www.med24.dk/hudpleje/uren-hud-bumser/behandle/basiron-10-60ml/product_info.php/cPath/50_65_151/products_id/315?osCsid=91c239e087d5e0a5501c4c996b124117

Anmeld

20. februar 2012

Emily2012<3

Anonym skriver:

Det købes på apoteket.. '

Der er både noget der hedder 5% og noget der hedder 10%.. Du skal starte med 5%..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.