jeg er bare så glad at jeg er nød til at komme ud med det
inegn i min familie ved det nemlig så det er tys tys og kun min mand der keder til det
for 3 år siden startede jeg en virksomhed op, men da der desværre gik en masse ged i alt mulige ting med sygdom, barsel og ja uvidenhed, så blev den aldrig til mere, jeg fik afvide at så længe jeg tjente under et hvis beløb sku jeg ik registrere det, og det har jeg jo så heller ikk gjort . .
og i det resultat med at jeg pludselig fik en bøde og renters renter og j så videre og videre og da jeg ikk kunne finde ud af at komme ud af det igen hurigt nok så blev beløbet bare større
og 3 år senere dvs nu var beløbet på 215.000 kr for noget jeg faktisk slet ikk havde brugt
jeg var knust og anede ik min levede råd, og endelig nu fik jeg SKAT ind og kigge på det og idag kom jeg så til møde, og hvad blev resultatet??? DE FJERNER HELE GÆLDEN!!!!

de kan se jeg ikk har brugt virksomheden og at der er gået ged i alt ting og det sku jeg self ik betale for !!! så takke være dem er et kæmpe tynde på mig kommet væk og jeg kan igen se en masse lys i min fremtid
er så gladddddd måtte bare ud med det hehe
Anmeld