Så skal I spammes med dåbsbilleder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Hammer-gode billeder!! Lækre smækre Tristan!!

Ja, billederne endte med at overstige vores forventninger og vi skal HELT sikkert bruge hende senere på året! Vi vil gerne have af ham og hunden til sommer, og måske endda også til hans første fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Hurraaaa, nu kan man endelig se dit skønne ansigt! Så her kan jeg vist kun sige: Lige over!

Hahaha.. Ja, måtte heller få et nyt billede på, indtil der forhåbentlig om 3 ugers tid kan komme billede på at bebs. <3

Og taaak søde. Mit smukke arto-billede.. hahah

Anmeld

20. februar 2012

Nessie

MaybeBaby skriver:

Ja, det er så vildt, Lene. 5 mdr i går, du! Og en vægt der går imod de 8 kg!  Jeg så noget fødsels-noget i dag, og så på Tristan og tænkte: FANDME godt, at man ikke skulle føde én på 7+ kg!

Og tak for de søde ord!

Daniel bliver snart 2 1/2 år, hvor blev min lille baby lige af?
Han vejer knap 13 kg og måler 90 cm, så han er jo ikke så stor en fyr, men følger han sin far, skal han nok blive høj

He he, da jeg så Daniel efter fødslen (4.090 g), var min første tanke at det var godt at de havde skåret en anden udgang til ham, synes han så ALT for stor ud til at skulle være kommet den "rigtige" vej ud

Anmeld

20. februar 2012

MaybeBaby

Nessie skriver:

Daniel bliver snart 2 1/2 år, hvor blev min lille baby lige af?
Han vejer knap 13 kg og måler 90 cm, så han er jo ikke så stor en fyr, men følger han sin far, skal han nok blive høj

He he, da jeg så Daniel efter fødslen (4.090 g), var min første tanke at det var godt at de havde skåret en anden udgang til ham, synes han så ALT for stor ud til at skulle være kommet den "rigtige" vej ud

Ja puha... Jeg tror det er godt, at de til scanninger og ved JM fortæller et ca på vægten og ikke på hovedets omkreds!

Anmeld

20. februar 2012

MaybeBaby

Frk-Lotusblomst skriver:

Hahaha.. Ja, måtte heller få et nyt billede på, indtil der forhåbentlig om 3 ugers tid kan komme billede på at bebs. <3

Og taaak søde. Mit smukke arto-billede.. hahah

Det bliver et fantastisk billede. Åh, sådan en NF er en stor ting

Anmeld

20. februar 2012

Frk-Lotusblomst

MaybeBaby skriver:

Det bliver et fantastisk billede. Åh, sådan en NF er en stor ting

Jaaaaaa, det gør det.. Det bliver sååå stort...

Anmeld

20. februar 2012

Muffin_girl

MaybeBaby skriver:

Ja, hvis I har lyst Han blev døbt d. 12/2-12 og hele dagen gik perfekt!

Og nu til billeder:

1: Fadderne: Min storebror, Min bedste veninde, en super god kammerat af huset, mandens niece, min storesøster/Gudmor

2+3: Gudmor og moster Carina med en Tristan, der synes at fortælle hende om hans oplevelse med det vand dernede...

4: Mine tøser (gamle sangveninder) og deres mænd og babyer. Ja, Sanne i midten har så snuppet min

5: Mig og tøserne

6-12: Tristan, Tristan og Tristan (Og Tristan der på sidste billede laver spytbobler - Min lille charmør! )

13: Min lille familie

Sikken en fin dag Og hvor er din søn CUTE ! 

Anmeld

20. februar 2012

MaybeBaby

AalborgPigen skriver:

Sikken en fin dag Og hvor er din søn CUTE ! 

Ja, det var SÅ smuk en dag Og tak for de søde ord. Man bliver så glad (og stolt på sine geners vegne) inden i

Anmeld

20. februar 2012

Muffin_girl

MaybeBaby skriver:

Ja, det var SÅ smuk en dag Og tak for de søde ord. Man bliver så glad (og stolt på sine geners vegne) inden i

Ja da Skal du også være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.