Julie er virkelig stor og moden - Må jeg sige!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.897 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Mira0911

Julie skulle i børnehave idag - Allerførste dag!  Hun var slet ikke til at styre bare af spænding i morges!! 

Vi kommer derud og aflevere hende, efter vi havde fundet hendes plads til hendes ting og fået noget indefodtøj på, fik vi ren besked på at tage hjem...  

Vi fortalte at vi vil blive lidt, det vil Julie overhovedet ikke have vi skulle, så hun sendte os hjem!! Hun ved ski hvad hun vil den unge dame... 

Vi kommer igen 2 timer senere hvor de er i gymnastiksalen og får brændt end masse krudt af... Da hun ser os siger hun "Gå væk mor og far".... "Gå hjem".... 

Igen blev vi sendt hjem, hun vil overhovedet ikke hjem... Altså det må hvert fald betyde rigtig gode tegn...  Hvor er det dejligt at se hvordan hun hygger sig i blandt de andre børn... 

Vi vælger at komme igen efter de har fået frokost... 

Da vi kommer ind igen og hun ser os, siger hun "Gå hjem, Julie ikke hjem nu, Julie hjem når far er færdig på arbejde".... 

Vi blev enige om at smutte igen og så hente hende når farmand har fri fra arbejde.. 

Dagen idag har kørt på Julie's præmisser og ikke vores... Det blev vi hurtigt enige om da hun sendte os hjem efter hun blev afleveret... Så har hun selv været med til at bestemme hvornår hun vil hjem og at vi ikke siger du bliver hentet igen efter frokost... 

Jeg må indrømme at det er dejligt at se Julie være så glad for at starte i børnehave og at hun faktisk selv siger hvornår hun vil hentes og sende os hjem, for vi skulle bestemt ikke være i børnehaven... 

Så Julie's første dag er helt perfekt og efter hendes ønsker og præmisser - Det er fedt at se hvordan hun bare lige sådan har taget træskoene på.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Chris86

for at det forbliver sådan...

Venter med spænding på at datteren skal begynde i vuggestue

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

Chris86 skriver:

for at det forbliver sådan...

Venter med spænding på at datteren skal begynde i vuggestue

Tror nu det bliver sådan, for hun ved hvad hun vil og ikke vil... 

Hvornår skal din starte i vuggestue? 

Anmeld

20. februar 2012

Chris86

Mira0911 skriver:

Tror nu det bliver sådan, for hun ved hvad hun vil og ikke vil... 

Hvornår skal din starte i vuggestue? 

Er også selv sikker på at vores start bliver kanon. MEN min mor sagde at det tit ku komme på 14. dagen, at de reagerer

Hun skal starte til den første

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

Chris86 skriver:

Er også selv sikker på at vores start bliver kanon. MEN min mor sagde at det tit ku komme på 14. dagen, at de reagerer

Hun skal starte til den første

Okey... Jeg har slet ikke oplevet nogen reaktion da Julie startede i dagpleje... Så måske jeg er heldig... Ved selvfølgelig ikke om der kommer en reaktion nu hvor hun er startet i børnehave... 

Anmeld

20. februar 2012

Chris86

Mira0911 skriver:

Okey... Jeg har slet ikke oplevet nogen reaktion da Julie startede i dagpleje... Så måske jeg er heldig... Ved selvfølgelig ikke om der kommer en reaktion nu hvor hun er startet i børnehave... 

Man ku jo håbe

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

Chris86 skriver:

Man ku jo håbe

Jeps... der er ikke andet for... 

Anmeld

20. februar 2012

B&J

ej hvor er hun bare for sej den lille dame

ej hvor er det fantastisk hun elsker at være der det er da vidunderligt....

Anmeld

20. februar 2012

jydeinden

Mira0911 skriver:

Julie skulle i børnehave idag - Allerførste dag!  Hun var slet ikke til at styre bare af spænding i morges!! 

Vi kommer derud og aflevere hende, efter vi havde fundet hendes plads til hendes ting og fået noget indefodtøj på, fik vi ren besked på at tage hjem...  

Vi fortalte at vi vil blive lidt, det vil Julie overhovedet ikke have vi skulle, så hun sendte os hjem!! Hun ved ski hvad hun vil den unge dame... 

Vi kommer igen 2 timer senere hvor de er i gymnastiksalen og får brændt end masse krudt af... Da hun ser os siger hun "Gå væk mor og far".... "Gå hjem".... 

Igen blev vi sendt hjem, hun vil overhovedet ikke hjem... Altså det må hvert fald betyde rigtig gode tegn...  Hvor er det dejligt at se hvordan hun hygger sig i blandt de andre børn... 

Vi vælger at komme igen efter de har fået frokost... 

Da vi kommer ind igen og hun ser os, siger hun "Gå hjem, Julie ikke hjem nu, Julie hjem når far er færdig på arbejde".... 

Vi blev enige om at smutte igen og så hente hende når farmand har fri fra arbejde.. 

Dagen idag har kørt på Julie's præmisser og ikke vores... Det blev vi hurtigt enige om da hun sendte os hjem efter hun blev afleveret... Så har hun selv været med til at bestemme hvornår hun vil hjem og at vi ikke siger du bliver hentet igen efter frokost... 

Jeg må indrømme at det er dejligt at se Julie være så glad for at starte i børnehave og at hun faktisk selv siger hvornår hun vil hentes og sende os hjem, for vi skulle bestemt ikke være i børnehaven... 

Så Julie's første dag er helt perfekt og efter hendes ønsker og præmisser - Det er fedt at se hvordan hun bare lige sådan har taget træskoene på.... 

hahaha hvor godt.. sikke en "lille" stædig pige.. det er da kun fedt at hun selv siger til og fra når hun vil. 

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

B&J skriver:

ej hvor er hun bare for sej den lille dame

ej hvor er det fantastisk hun elsker at være der det er da vidunderligt....

Ja det er hun godt nok...  Rigtig dejligt at hun er glad for at være der og så på førstedagen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.