Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har fået givet børne værelserne herhjemme den helt store tur og jeg tænkte at jeg da ville vise jer det færdige resultat
De første billeder er af Idas værelse. Ida er knap 2 år.
De næste billede er af Marcus værelse, og Marcus er 3 1/2 år.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke nogen rigtig flotte værelser Det må da have taget sin tid.. Hvordan er det hul/hule lavet på din søns værelse??
MyBigWish skriver: Sikke nogen rigtig flotte værelser Det må da have taget sin tid.. Hvordan er det hul/hule lavet på din søns værelse??
Min søns værelse ligger op til til trappen til første sal. Trappen går fra væg til væg i breden og derfor er der et hul rum under trappen som vi aldrig bruger.
Derfor lavede min mand hulet i vægen og fik så beklædt trappen og fjernet de meget skrå vægge derinde så den er mere hyggelig
Hullet er bare lavet med en stik sav. Det er en gips væg så det var ikke så svært.
Sikke nogle fine værelser hvor har i fået peter plys bogstaverne fra?
Timse skriver: Sikke nogle fine værelser hvor har i fået peter plys bogstaverne fra?
Jeg har købt dem af en af pigerne herinde fra Som laver dem på bestilling
Karo skriver: Vi har fået givet børne værelserne herhjemme den helt store tur og jeg tænkte at jeg da ville vise jer det færdige resultat De første billeder er af Idas værelse. Ida er knap 2 år. De næste billede er af Marcus værelse, og Marcus er 3 1/2 år.
Jeg er fuldstændig VILD med Marcus' værelse - især Hulen! Hvor må det være fantastisk at have SÅ store værelser til børnene. Ville ønske vi havde samme kvadratmeter her.
hvor er det bare fine
sikke nogle fine værelser. Jeg har en dreng så kiggede lidt ekstra på drengeværelset og nøj hvor er der mange fine detaljer jeg må "stjæle" når den tid kommer at han skal have eget værelse.
Pigeværelset er selvfølgelig også rigtig flot
Hvor er de nogle fine værelser de har fået
Smart med den huler, er sikker på det er et hit.
Må jeg spørge hvor den reol Marcus har, hvor den er fra ???
Så smart med plads til biler for oven
Super flotte værelser...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128