Hvad er en ip adresse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvad betyder en ip adresse?

Fik en meget underlig tilføjelse på msn af en mand som skriver og spørger om jeg vil give ham sex.

Svarer nej tak og spørger hvor i alverden han har min mail fra.

Til det bliver han meget truende og skriver:

Jeg har din ip adresse og ved udfra den hvor du bor.

Hvad i alverden betyder det og hvem er den klamme mand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Hvad betyder en ip adresse?

Fik en meget underlig tilføjelse på msn af en mand som skriver og spørger om jeg vil give ham sex.

Svarer nej tak og spørger hvor i alverden han har min mail fra.

Til det bliver han meget truende og skriver:

Jeg har din ip adresse og ved udfra den hvor du bor.

Hvad i alverden betyder det og hvem er den klamme mand?

En ip adresse er næsten det samme som dit telefon nummer, bortset fra at man ikke kan se hvor du bor!!!!!!!!!!

Hvis han kan se hvor du bor, må han være ansat i et teleselskab eller en anden udbyder af internet.

Men inden du bliver bange for at han er det, så tror jeg mest han har det i munden. Det er jo fyringsgrund hvis han gør hvad han gør.

Så derfor ville jeg ikke tøve med at anmelde ham til politiet!

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

En ip adresse er næsten det samme som dit telefon nummer, bortset fra at man ikke kan se hvor du bor!!!!!!!!!!

Hvis han kan se hvor du bor, må han være ansat i et teleselskab eller en anden udbyder af internet.

Men inden du bliver bange for at han er det, så tror jeg mest han har det i munden. Det er jo fyringsgrund hvis han gør hvad han gør.

Så derfor ville jeg ikke tøve med at anmelde ham til politiet!

Mange tak for svar.

Ja, jeg håber da bare det er en eller anden idiot som prøver at skræmme mig men må da også indrømme at det lykkedes ham, synes da godt nok det er ubehageligt at få sådan en besked.

Anmeld

20. februar 2012

aarhusmor

Jeg vil også anbefale dig at du bare lader være med at svare den slags. Du behøver ikke skrive nej tak. Du lader bare være.

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg vil også anbefale dig at du bare lader være med at svare den slags. Du behøver ikke skrive nej tak. Du lader bare være.

Nej, det har du selvfølgelig ret i.

Jeg slettede og blokerede ham også med det samme han skrev det med ip og adresse.

Anmeld

20. februar 2012

aarhusmor

Anonym skriver:

Nej, det har du selvfølgelig ret i.

Jeg slettede og blokerede ham også med det samme han skrev det med ip og adresse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.