Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sakris skriver: Åh, hvor er hun bare smuk den lille mus!
Åh, hvor er hun bare smuk den lille mus!
tak søde
Og hun havde haft en fantastisk dag dernede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: tak søde Og hun havde haft en fantastisk dag dernede
Dejligt Isabellas første fastelavn gik også bare rigtig godt. Hun synes det var skønt med sådan en omgang mandags hygge. Iøvrigt et tillykke med hendes 2 år ! Vildt som tiden går!
Sakris skriver: Dejligt Isabellas første fastelavn gik også bare rigtig godt. Hun synes det var skønt med sådan en omgang mandags hygge. Iøvrigt et tillykke med hendes 2 år ! Vildt som tiden går!
tusind tak
Ja, jeg kan slet ikke forstå at hun allerede er 2 år! Det er HELT vildt....
Caroline86 skriver: Min lille bølle
Min lille bølle
Ej hold nu op hvor er hun bare dejlig!!!!
Og totalt fedt kostyme!!!!
Hvordan har i det???
ønskebarn74 skriver: Ej hold nu op hvor er hun bare dejlig!!!! Og totalt fedt kostyme!!!! Hvordan har i det???
taaak, søde
Vi har det godt... synes det er hårdt at holde fanen højt ift. skolen, og særligt når jeg lige har været hammer syg Jeg kan også (meget tydeligt) mærke at det går min gruppe på at jeg ikke er så aktiv som ønsket Jeg kæmper og gør hvad jeg kan, og så håber jeg de forstår at hjælpe mig til at få motivationen på ret køl så jeg kan komme væk fra underskudsvejen
god nyhed hos Jer
Caroline86 skriver: taaak, søde Vi har det godt... synes det er hårdt at holde fanen højt ift. skolen, og særligt når jeg lige har været hammer syg Jeg kan også (meget tydeligt) mærke at det går min gruppe på at jeg ikke er så aktiv som ønsket Jeg kæmper og gør hvad jeg kan, og så håber jeg de forstår at hjælpe mig til at få motivationen på ret køl så jeg kan komme væk fra underskudsvejen god nyhed hos Jer
Sender energi din vej, så du kan komme ovenpå igen!!!!
hun er altså bare en smuksak caroline. og vildt meget hår.
Maise skriver: hun er altså bare en smuksak caroline. og vildt meget hår.
taaaak søde
Ja, hun er en lille lækkermås! Og så er det skønt med fritzen haha... vi får afprøvet lidt forskellige frisurer
Hvor er hun sød
Zette skriver: Hvor er hun sød
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128