4 årig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at min 4 årige pige er begyndt ikke og ville i børnehave....

Hun vil bare så gerne være hjemme ved mig, og når faderen er hjemme i weekenderne, så gider hverken den store eller den lille på 16 mdr og være ved ham...

De er begge meget mor syge... Hvad pokker skal vi stille op, faren bliver meget ked af det, da han savner dem meget i ugen, og der kan den store også have dage hvor hun bare kan græde uden videre og savne sin far.... Men når han kommer hjem, gider de ik rigtig alligevel,,,,,,

Hvad pokker skal jeg gøre?

Føler mig lidt i midten, vil så gerne at de vil ham, men vil heller ik bare kaste dem i hans arme når de skriger og vræler (den lille)....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

iris-mor

Sikken en svær situation. - Føler med dig.

Jeg så en gang et program i tv, bum bum, hvad var det dog det hed.... Muligvis noget på tv3 med opdragelse. Men der planlagde de sådan som jeg husker det, at faren skulle hvile ud, og lørdag morgen tage ungerne med ud til noget som man på forhånd vidste ville blive en succes, fx svømmehal, legeplads, i haven og lave bål, skovtur etc. Men sådan at de var væk fra mor, og lavede noget så ungerne var sammen med far om et "projekt". Så kan du også få slappet af.

Mht ikke at ville i børnehave, den har vi haft med vores datter. I hendes tilfælde var det fordi hun følte sig udenfor. Men ved at det er helt normalt, at de ikke vil afsted, og som regel er det bare fordi de hellere vil hygge hjemme - det sagde vores pædagoger i hvert fald.

ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.