Samtale overstået, undersøgelser igang :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Aqnete

Så var vi til sidste samtale med vores egen læge her til morgen . Og en lille god nyhed dukkede op  Sædkvaliteten er bedre end den første prøve . :p Men stadig nedsat .

Nu begynder alle de skræmmende undersøgelser .

Blodprøverne er bestilit til både mig og kæresten  . Jeg skal have taget blodprøve på 2. menstruations dag .

Derefter skal jeg til gynekolog og have en undersøgelse af livmoderen og æggestokkene (med saltvand), samt smear (celleprøve).

Og så kan vi ellers komme videre i systemet igen .. Nu taget det jo nok 2-3 måneder for disse enkelte par undersøgelser . Og så må vi se . :p

dejlig dag til jer derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Nessie

Aqnete skriver:

Så var vi til sidste samtale med vores egen læge her til morgen . Og en lille god nyhed dukkede op  Sædkvaliteten er bedre end den første prøve . :p Men stadig nedsat .

Nu begynder alle de skræmmende undersøgelser .

Blodprøverne er bestilit til både mig og kæresten  . Jeg skal have taget blodprøve på 2. menstruations dag .

Derefter skal jeg til gynekolog og have en undersøgelse af livmoderen og æggestokkene (med saltvand), samt smear (celleprøve).

Og så kan vi ellers komme videre i systemet igen .. Nu taget det jo nok 2-3 måneder for disse enkelte par undersøgelser . Og så må vi se . :p

dejlig dag til jer derude

Det er da fint at sædkvaliteten var lidt bedre, jo flere jo bedre

Nu er I rigtig kommet i gang, man føler at der sker noget, når man er kommet i gang med diverse undersøgelser, og ikke bare venter på at der skal ske noget.

Håber for jer at I kommer hurtigt videre i systemet, så I kan få jeres lille ønskebaby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.