cdinesen skriver:
Jeg har en datter på 13 måneder og er i 14. uge nu med barn nr 2. Vi får brug for en tvillinge combi vogn, altså sådan en "2 delt" vogn hvor man kan lave den ene del til klapvogn og den anden til barnevogn. Vi har selv kigget på Firstwheels 'City Twin' ( http://www.twinstore24.de/epages/61934645.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61934645/Products/5055/SubProducts/5055-0005 
Men har i andre forslag, eller gode erfarringer med andre vogne der ligner lidt?
Ved godt det hele er skrevet lidt rodet, men håber det giver mening 
Jeg var også dybt forelsket i first wheels men jeg tor det er ude af produktion da mange af de sider jeg har fudet den på har fjernet den igen og de skriver at den ikke kommer igen... 
Carena double swing minder meget om den og er langt billigere og nr. 2 i tænks test. Den koster 2795,- og en lift koste 799,-
HVis pengene ikke betyder noget skal i da klart købe en bugaboo donkey! WOW 11400,- men damn den er lækker og testvinder...
Jeg selv endte med at købe en teutonia team cosmo brugt da jeg kunne få det hele til 3000,- den er meget robust men brugbar men ikke ligeså smuk som de andre 
Anmeld