salmonella....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

er der nogen af jer der har prøvet at have salmonella forgifning, eller hvad det nu lige hedder hvordan startede det hos jer ?.... spiste æg igår, og har det bare så skidt i min mave  øv går her hjemme selv med min søn på 6 måneder og det er ikke nemt når man er på wc konstant fordi der skal noget op den ene eller den anden vej, må nok få min mor til at være her indtil kæresten kommer hjem, syntes godt jeg har det af lort til ,også få ringet til lægen ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Hvem?

Anonym skriver:

er der nogen af jer der har prøvet at have salmonella forgifning, eller hvad det nu lige hedder hvordan startede det hos jer ?.... spiste æg igår, og har det bare så skidt i min mave  øv går her hjemme selv med min søn på 6 måneder og det er ikke nemt når man er på wc konstant fordi der skal noget op den ene eller den anden vej, må nok få min mor til at være her indtil kæresten kommer hjem, syntes godt jeg har det af lort til ,også få ringet til lægen ,

Jep, har haft salmonella 2 gange, den første gang var jeg faktisk levende død, og endte med at blive akut indlagt - det strømmede ud i begge ender og jeg spiste intet i over en uge.

Anden gang var knap så slemt, men ja, symptomerne var det samme.

----

Begge gange at kyllingelår - og det har jeg aldrig spist siden....

Rigtig go bedring

Anmeld

20. februar 2012

Pige2009

Min far har haft det og han havde ondt i alle led lidt ligesom en influenza. Han gik sygemeldt i 6 uger, så det var en drøj omgang. Men mange har Roskildesyge i disse dage, så mon ikke det bare er det

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Bondefruen skriver:

Jep, har haft salmonella 2 gange, den første gang var jeg faktisk levende død, og endte med at blive akut indlagt - det strømmede ud i begge ender og jeg spiste intet i over en uge.

Anden gang var knap så slemt, men ja, symptomerne var det samme.

----

Begge gange at kyllingelår - og det har jeg aldrig spist siden....

Rigtig go bedring

øv  -

hvor lang tid gik der ca efter du havde spis til du fik det dårligt?

Anmeld

20. februar 2012

Hvem?

Anonym skriver:

øv  -

hvor lang tid gik der ca efter du havde spis til du fik det dårligt?

Uh, det kan jeg ikke huske, men ik ret længe, tror jeg.. måske et par dage

Første gang lå hele familien syge, total lækkert, når man kun har et toilet

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Min far har haft det og han havde ondt i alle led lidt ligesom en influenza. Han gik sygemeldt i 6 uger, så det var en drøj omgang. Men mange har Roskildesyge i disse dage, så mon ikke det bare er det

, det ''håber'' jeg,  men for pokker jeg har det skidt,

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Bondefruen skriver:

Uh, det kan jeg ikke huske, men ik ret længe, tror jeg.. måske et par dage

Første gang lå hele familien syge, total lækkert, når man kun har et toilet

lækkert !

men 1000 tak for svar, nu vil jeg få fat i min kære mor så hun kan passe min dreng til kæresten kommer hjem, dælme ikke meget overskud jeg har ligenu desværre , men nu må jeg se hvad lægen siger, det er sjældent jeg er syg , så kan jo også være det bare er en omgang influenza ,

Anmeld

20. februar 2012

Hvem?

Anonym skriver:

lækkert !

men 1000 tak for svar, nu vil jeg få fat i min kære mor så hun kan passe min dreng til kæresten kommer hjem, dælme ikke meget overskud jeg har ligenu desværre , men nu må jeg se hvad lægen siger, det er sjældent jeg er syg , så kan jo også være det bare er en omgang influenza ,

Ja, ik

Skynd dig hellere at få ringet til din mor og ikke mindst lægen -  for at det "bare" er en virus omgang, der hurtigt er overstået.

Rigtig go bedring

Anmeld

21. februar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

, det ''håber'' jeg,  men for pokker jeg har det skidt,

Går det bedre idag?

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Går det bedre idag?

ja  heldigvis - så nu skal jeg ikke være bange for at spise æg, men bare huske at passe på  så det ikke sker , lægen mente at det nok bare var en virus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.