Hjælp min søn får tænder og det gør mega ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

Er det normalt en 15 mdr græde i 4 dage med højt feber og spise ingenting på grund af smerten af at få tænder??
Min søn spiser ingenting og det gør meget ondt på ham , vi givet ham panodil saft og smøre det der ting på gummen så det bedøves men efter 10 min vågner han skrigende op igen og igen af smerte ! Hvad gør jeg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Gaia

Synes du skal aflægge jeres læge et besøg. Og ellers finde ud af om det er smerte han skriger af. En god ide er at give panodil/pinex en halv times tid før sengetid, så det lige får tid til at virke. God bedring

Anmeld

20. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Er det normalt en 15 mdr græde i 4 dage med højt feber og spise ingenting på grund af smerten af at få tænder??
Min søn spiser ingenting og det gør meget ondt på ham , vi givet ham panodil saft og smøre det der ting på gummen så det bedøves men efter 10 min vågner han skrigende op igen og igen af smerte ! Hvad gør jeg??

Det lyder lidt voldsomt. Det kan vel godt være tænder, men jeg ville nok for en sikkerheds skyld tale med lægen og få opklaret om det evt er noget andet eller om der skal gøres noget for ham når han har så ondt. God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.