Hjælp!!! min telefon er dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, så har jeg lånt min storebrors gamle HTC Legend telefon så jeg kunne spille wordfeud!

MEN... Nettet på telefonen virker f*ndme ikke!! Har prøvet at opsætte den fra ny. Men den vil ikke!

Jeg kan ikke engang oprette en google konto så jeg kan komme ind på markedet og hente wordfeud.

Nogen med en HTC Legend der evt. kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at få det til at fungere?? Sidder og bliver halv muggen over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Fines mor

rikkeregnbue skriver:

Ja, så har jeg lånt min storebrors gamle HTC Legend telefon så jeg kunne spille wordfeud!

MEN... Nettet på telefonen virker f*ndme ikke!! Har prøvet at opsætte den fra ny. Men den vil ikke!

Jeg kan ikke engang oprette en google konto så jeg kan komme ind på markedet og hente wordfeud.

Nogen med en HTC Legend der evt. kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at få det til at fungere?? Sidder og bliver halv muggen over det

Er der lukket op for data abbonnement, så du kan tilgå nettet ?

Anmeld

19. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Fines mor skriver:

Er der lukket op for data abbonnement, så du kan tilgå nettet ?

Det aner jeg ikke. Hvor kan man tjekke det henne?

Anmeld

19. februar 2012

Fines mor

rikkeregnbue skriver:

Det aner jeg ikke. Hvor kan man tjekke det henne?

Hos din udbyder - men pas på dit forbrug hvis du tilkøber det. Sørg for at få en god datapakke aftale.

Anmeld

19. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Fines mor skriver:

Hos din udbyder - men pas på dit forbrug hvis du tilkøber det. Sørg for at få en god datapakke aftale.

Ja okay, mange tak

Anmeld

19. februar 2012

Fines mor

rikkeregnbue skriver:

Ja okay, mange tak

Hvis du kun skal være lidt på nettet, så er 1 GB data nok. Men hvis du vil være meget på, så skal du nok have en del mere :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.