Søger sommerdragter eller somertøj str 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. februar 2012

FamilenStorm

quity skriver:

Jeg bliver desværre nød til at fra sortere noget af tøjet, for da jeg gennemgik det endnu en gang (holdt op mod lyset), så jeg at der var pletter, så det vil jeg ik kunne få mig selv til at sælge.

Men det jeg synes ser pænt ud (af det du havde skrevet) er følgende:

billed 4: de tre øverste (minus den med hjertet)

billed 5: Begge nederdele

billed 8: de lyserøde shorts (minus leggins)

billed 9: Den brune kjole som er en tunika, tror ik man kan kalde det en kjole, for den er ik så lang.

billed 15: Den lilla (der er noget mønster i den, er dog svært at se) (Minus den brune)

billed 16: nr 2 fra oven.

Undskylder mange gange at jeg ik havde set det før.

Hvad tænker du ang. pris??

Det er helt ok.. Synes det var sødt af dig lige at tjekke det :-)

Uha.. Sådan noget er jeg dårlig til.. Har ingen ide om det, så er altid bange for at skyde helt fra siden af ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

quity

FamilenStorm skriver:

Det er helt ok.. Synes det var sødt af dig lige at tjekke det :-)

Uha.. Sådan noget er jeg dårlig til.. Har ingen ide om det, så er altid bange for at skyde helt fra siden af ;-)

Jeg er også utrolig dårlig, da det er førstegang jeg prøver at sælge noget på nettet. Fandt lige lidt mere, så kig lige det igennem og så kan vi se bagefter.

Hello Kitty kjolen er str 86, men den er stor i str.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. februar 2012

quity

Lige et par pigesko str 22.

Anmeld

21. februar 2012

FamilenStorm

quity skriver:

Jeg er også utrolig dårlig, da det er førstegang jeg prøver at sælge noget på nettet. Fandt lige lidt mere, så kig lige det igennem og så kan vi se bagefter.

Hello Kitty kjolen er str 86, men den er stor i str.

Hej igen...

Billed 3 + 4+ 5 og så smid gerne skoene med..

Hihi... Er heller ikke selv vant til at byde, er så bange for at byde alt for lavt og skuffe sælger

Anmeld

21. februar 2012

quity

FamilenStorm skriver:

Hej igen...

Billed 3 + 4+ 5 og så smid gerne skoene med..

Hihi... Er heller ikke selv vant til at byde, er så bange for at byde alt for lavt og skuffe sælger

Okay super.

Anmeld

22. februar 2012

amalfine

FamilenStorm skriver:

Hey piger..

Vi skal en tur til Egypten i uge 14, hvilket betyder at vi skal have fundet noget sommertøj til prinsessemusen.. Og da butikkerne jo ikke liige har sæson for det pt må jeg se om jeg kan finde noget på nettet :-)

Så er der nogen der ligger inde med noget sommertøj i str 92? Evt et par sandaler str 21/22, måske en UV svømmedragt i 92?? :-)

Kom frisk :-)

Hejsa,
jeg har en UV-dragt fra Name it, som har været brugt i en uge. Den er str. 92, pink og orange og ikke spor slidt. Det eneste er, at der har sat sig bittesmå sandkorn ind i stoffet, som bare ikke er til at få ud. Jeg har forsøgt og forsøgt, men lige lidt hjælper det. Hvis du er interesseret, må du endelig sige til Jeg tænker på en pris, der hedder 30, og så betaler jeg porto... (hvis den ligger på de 21 kr., ja så "tjener" jeg kun 11 kr.
Mvh Pernille

Anmeld

22. februar 2012

FamilenStorm

amalfine skriver:

Hejsa,
jeg har en UV-dragt fra Name it, som har været brugt i en uge. Den er str. 92, pink og orange og ikke spor slidt. Det eneste er, at der har sat sig bittesmå sandkorn ind i stoffet, som bare ikke er til at få ud. Jeg har forsøgt og forsøgt, men lige lidt hjælper det. Hvis du er interesseret, må du endelig sige til Jeg tænker på en pris, der hedder 30, og så betaler jeg porto... (hvis den ligger på de 21 kr., ja så "tjener" jeg kun 11 kr.
Mvh Pernille

Heejsa...

1000 tak det vil jeg da bestemt gerne :-)

Anmeld

22. februar 2012

Pige2009

FamilenStorm skriver:

Hey piger..

Vi skal en tur til Egypten i uge 14, hvilket betyder at vi skal have fundet noget sommertøj til prinsessemusen.. Og da butikkerne jo ikke liige har sæson for det pt må jeg se om jeg kan finde noget på nettet :-)

Så er der nogen der ligger inde med noget sommertøj i str 92? Evt et par sandaler str 21/22, måske en UV svømmedragt i 92?? :-)

Kom frisk :-)

Jeg har et par Ecco sandaler i rød/lilla i str. 22, hvis du er interesseret? Kan sende dig billeder af dem på mail

Anmeld

22. februar 2012

amalfine

FamilenStorm skriver:

Heejsa...

1000 tak det vil jeg da bestemt gerne :-)

Super!! Har sendt dig en privat besked under "post"

Anmeld

22. februar 2012

LotteN

jeg har lige lidt sommertøj her i str 92, hvis det kan have interesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.