Hårde hvidvarer spørgsmål!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Mira0911

Æhm... Tørretumbler idag, leveres/købes de så de er til at sætte til i en stik kontakt? 

Eller er det kun udvalgte modeller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

K&S

Mira0911 skriver:

Æhm... Tørretumbler idag, leveres/købes de så de er til at sætte til i en stik kontakt? 

Eller er det kun udvalgte modeller? 

Jeg er ikke sikker på, hvad den leveres med, men skal maskinen monteres korrekt, skal det påsættes et 3-benet stik (jord) - ellers dækker forsikringen heller ikke...! 

Anmeld

19. februar 2012

Mira0911

K&S skriver:

Jeg er ikke sikker på, hvad den leveres med, men skal maskinen monteres korrekt, skal det påsættes et 3-benet stik (jord) - ellers dækker forsikringen heller ikke...! 

Men hvis den er leveret bare med ledning til stikkontakten er det vel også fint eller er det bedst at den bliver monteret til et 3 benet stik? 

Vores nuværende er sat til det samme sted som vaskemaskinen... 

Anmeld

19. februar 2012

Kofoed.

Enten kommer den med stik ellers skal i tilslutte den i en lille el kasse, det kommer an på hvad der er i jeres hus. A 40+ kondens er den der udreder mindst vand i rummet den står i.

Anmeld

19. februar 2012

Kofoed.

Altså og i har sådan en her eller en stik kontakt.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2012

K&S

Mira0911 skriver:

Men hvis den er leveret bare med ledning til stikkontakten er det vel også fint eller er det bedst at den bliver monteret til et 3 benet stik? 

Vores nuværende er sat til det samme sted som vaskemaskinen... 

I kan sagtens tilslutte den stikkontakten, men det er en ulovlig installation - jeg kan slet ikke forstå, hvorfor de leverer med alm. stik :-( 

Anmeld

19. februar 2012

Mira0911

Kofoed. skriver:

Altså og i har sådan en her eller en stik kontakt.

Jeg synes det vil være nemmere at bare sætte tumbleren til i stikkontakten... 

Lige den slags stik du viser der, har vi ikke her.... Jeg har ikke helt forstand på det der... 

Er det stikkontakt?

Anmeld

19. februar 2012

Mira0911

K&S skriver:

I kan sagtens tilslutte den stikkontakten, men det er en ulovlig installation - jeg kan slet ikke forstå, hvorfor de leverer med alm. stik :-( 

Årh på den måde... Ja så er det vidst meget nemmere at få den monteret det samme sted som nuværende... Meeeen det må fragtdimsen lige gøre... Jeg skal ikke stå og pille ved noget... 

Anmeld

19. februar 2012

K&S

Mira0911 skriver:

Årh på den måde... Ja så er det vidst meget nemmere at få den monteret det samme sted som nuværende... Meeeen det må fragtdimsen lige gøre... Jeg skal ikke stå og pille ved noget... 

Det ville jeg helt sikkert gøre :-) det 3-benede stik forhindrer også at I får stød på maskinen :-) og igen, så dækker forsikringen også kun, når den er lovligt installeret ;-) 

Anmeld

19. februar 2012

Mira0911

K&S skriver:

Det ville jeg helt sikkert gøre :-) det 3-benede stik forhindrer også at I får stød på maskinen :-) og igen, så dækker forsikringen også kun, når den er lovligt installeret ;-) 

Perfekt... Det bliver sådan... 

Ih hvor er det svært at finde ud af alt det med kantsten levering osv osv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.