Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det bare super flot. Det skal mine børn os have den dag jeg får det hehe
Malou&Anders skriver: Hvor er det bare super flot. Det skal mine børn os have den dag jeg får det hehe
sofiell89 skriver: Tak. Jeg har altid sagt jeg ville have en kæmpe Æsel - Pludselig ville manden have Plys og et æbletræ. Og så siger man jo ikke nej
Tak. Jeg har altid sagt jeg ville have en kæmpe Æsel - Pludselig ville manden have Plys og et æbletræ. Og så siger man jo ikke nej
Hehe nej det gøre man ikke :p elsker Peter plys og alle de andre dyr Hehe
Hvor er det bare fint Synes dog grisling er lidt bleg, hihi..
Lou87 skriver: Hvor er det bare fint Synes dog grisling er lidt bleg, hihi..
sofiell89 skriver: Det er han også Vi er i tvivl om han vil blive for lyserød hvis vi maler æslens snude farve på ham, så han ikke ser så bleg ud Og tak
Det er han også Vi er i tvivl om han vil blive for lyserød hvis vi maler æslens snude farve på ham, så han ikke ser så bleg ud Og tak
Hihi
Det tror jeg nu egentlig ikke, han er jo lyserød og mørk pink
Velbekomme
sofiell89 skriver: Så er vi blevet færdig med at male derinde, og I skal da ikke snydes for billeder. Vi er selv tilfredse
Så er vi blevet færdig med at male derinde, og I skal da ikke snydes for billeder. Vi er selv tilfredse
Holda op .. Hvor er i dygtige manner I må gerne komme og male lidt på Oscars værelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128