Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har en søn på 10 mdr ,der skal starte i vuggestue d 1/3..
hvordan kørte i jers børn ind blir man første dag..?
også dagen efter kan han være der alene et par timer eller hvordan?
knus jeanne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
arbejder i en vuggestue og kan fortælle at det vudere pædagogerne på stuen.... hvert sted har sine rutiner... men de fleste stæder er 1 dag ligesom et besøg hvor i er der i et par timer... og så er det meget forskelligt hvordan man tager den derfra... hvis det er kan du jo ringe til vuggestuen og spørge hvordan de plejer at gøre
Kay skriver: arbejder i en vuggestue og kan fortælle at det vudere pædagogerne på stuen.... hvert sted har sine rutiner... men de fleste stæder er 1 dag ligesom et besøg hvor i er der i et par timer... og så er det meget forskelligt hvordan man tager den derfra... hvis det er kan du jo ringe til vuggestuen og spørge hvordan de plejer at gøre
tak ..
Jeg arbejder i en vuggestue og vi plejer at sige til forældrene, at de skal være der med barnet en times tid den første dag.Så kan barnet sammen med mor/far se det hele an og hilse på den pædagog/medhjælper, der skal køre ind Hos os vil vi helst gerne have at forælderen også er der på anden dagen - Og spiser med til frokost evt.På trediedagen kan barnet evt. være alene et lille stykke tid, alt efter hvordan det har det.Og vi har forælderens telefon nummer, så vi kan ringe hvis barnet er utrøsteligt.Derefter køre det efter barnets ve og vel Med mindre man selvfølgelig skal være færdig med indkøringen i løbet af en uge, så må man jo gå lidt mere "hårdhændet" til værks og evt. være alene om formiddagen + frokost på 4. dagen og prøve at sove på 5. dagen.Men jeg er sikker på, de nok skal give dig en formodet plan, når du kommer ned og snakker med dem God fornøjelse!
jeanne-skat skriver: Har en søn på 10 mdr ,der skal starte i vuggestue d 1/3.. hvordan kørte i jers børn ind blir man første dag..? også dagen efter kan han være der alene et par timer eller hvordan? knus jeanne
Den første dag var jeg i vuggestuen i ca. 1-1½ time. Dagen efter var jeg med i 2 timer.
Så var det weekend og Isabella blev ramt af sin første feber. Efter et par dage var hun frisk igen, og vi startede igen. Jeg var med den første dag efter sygdom indtil hun skulle have sin lur. Dagen efter prøvede jeg at gå - og der var intet. Dagen efter skulle jeg hente hende til hendes lur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128