en fond for legeredskaber o.l.? (dpér og pæd. hjælp mig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.441 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Fru Hansen

Jeg har læst et sted på nettet om en dagplejelegestue der søgte en fond til legeredskaber.
Er der nogen af jer dagplejere/pædagoger og andet godtfolk der ved hvilke fonde det måske kan være?
Jeg forsøgte at kontakte legestuen jeg læste om, men uden held.

Jeg har indtil videre selv fundet matas fond med støtte til planter ol.
Men jeg ville gerne finde noget andet.

Det er legeredskaber til dagplejere jeg søger. Dagplejen fattes penge og jeg har allerede betalt så meget af egen lomme. Der kunne være dejligt hvis jeg fandt en fond.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Lone Jakobsen

Fru Hansen skriver:

Jeg har læst et sted på nettet om en dagplejelegestue der søgte en fond til legeredskaber.
Er der nogen af jer dagplejere/pædagoger og andet godtfolk der ved hvilke fonde det måske kan være?
Jeg forsøgte at kontakte legestuen jeg læste om, men uden held.

Jeg har indtil videre selv fundet matas fond med støtte til planter ol.
Men jeg ville gerne finde noget andet.

Det er legeredskaber til dagplejere jeg søger. Dagplejen fattes penge og jeg har allerede betalt så meget af egen lomme. Der kunne være dejligt hvis jeg fandt en fond.

har aldrig hørt om sådan en fond. men lyder da meget spændende.

nu er jeg privat dagpleje så jeg betaler altid alt mit legetøj selv. men hvis du finder ud af mere om det, må du endelig komme med en update.

Anmeld

21. februar 2012

Fru Hansen

Lone Jakobsen skriver:

har aldrig hørt om sådan en fond. men lyder da meget spændende.

nu er jeg privat dagpleje så jeg betaler altid alt mit legetøj selv. men hvis du finder ud af mere om det, må du endelig komme med en update.

Jeg skal nok lade høre fra mig.

Ved du hvordan jeg gemmer dit indlæg eller tilsvarende så jeg husker hvem du er?

Og så lige et nysgerrigheds spørgsmål: når du er privat dagplejer kan du så trække udgifterne fra til legetøj?

Anmeld

21. februar 2012

Lone Jakobsen

Fru Hansen skriver:

Jeg skal nok lade høre fra mig.

Ved du hvordan jeg gemmer dit indlæg eller tilsvarende så jeg husker hvem du er?

Og så lige et nysgerrigheds spørgsmål: når du er privat dagplejer kan du så trække udgifterne fra til legetøj?

nu hvor du har oprettet tråden. så vil du helt automatisk ha gemt tråden. men ellers kan du bare gå ind under min profil og ansøge om venskab. så kan du måske huske det den vej igennem

når man vælger at blive privat dagplejer har man 2 muligheder:

1) man vælger at være privat lønmodtager. på den måde får man et skattefradrag på 48 procent, men til gengæld kan intet trækkes fra i skat.

2) man vælger at blive moms registeret så man er selvstændig, og kan på den måde trække alle indkøb til dagplejen fra i skat.

jeg har valgt den første løsning. så alt hvad jeg indkøber er for egen regning.

Anmeld

21. februar 2012

Fru Hansen

Lone Jakobsen skriver:

nu hvor du har oprettet tråden. så vil du helt automatisk ha gemt tråden. men ellers kan du bare gå ind under min profil og ansøge om venskab. så kan du måske huske det den vej igennem

når man vælger at blive privat dagplejer har man 2 muligheder:

1) man vælger at være privat lønmodtager. på den måde får man et skattefradrag på 48 procent, men til gengæld kan intet trækkes fra i skat.

2) man vælger at blive moms registeret så man er selvstændig, og kan på den måde trække alle indkøb til dagplejen fra i skat.

jeg har valgt den første løsning. så alt hvad jeg indkøber er for egen regning.

Tak. Jeg har søgt om venskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.