Knopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

MyLittleBaby

Hej piger 

Min datter på 2½ år har nogle "knopper" på kroppen. Hendes hud føles ligesom sandpapir, ikke tør men overfladen er ligedan. Det har været der i ca 6 måneder nu hvor det er kommet og gået lidt, og det har kun været på maven. Det generer hende ikke. Når hun er i bad bliver det helt rødt. Nu har det så bredt sig til siderne af maven og lårene. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg lige gør her.

Jeg har et billede, men jeg kan ikke finde ud af at få sat det ind? 

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

MyLittleBaby

Så fandt jeg ud af at ligge billeder ind. Håber i kan bruge det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2012

Ayasmor

Det ligner rigtig meget børneeksem

Anmeld

19. februar 2012

MyLittleBaby

Ayasmor skriver:

Det ligner rigtig meget børneeksem

Er det noget som kommer og går, og ikke generer? 

Mange tak for dit svar 

Anmeld

19. februar 2012

Ayasmor

Thalita skriver:

Er det noget som kommer og går, og ikke generer? 

Mange tak for dit svar 

Min datter lider af det, og hendes ser sådan ud... Men ja det kan godt blusse op og ned i perioder. Det bliver provokeret af tør hud, så det er vigtigt at smøre med en god fed creme. Vi bruger Adermas, den er lidt peberet i pris, men den virker dog så godt at vi undgår at det blusser vildt op. I tilfælde af opblussen, som det ser ud til din datter har lige nu, smører vi med noget steroid creme.. Mne i skal nok lige et smut forbi lægen for at få kigget lidt på det.. Selvtak

Anmeld

19. februar 2012

MyLittleBaby

Ayasmor skriver:

Min datter lider af det, og hendes ser sådan ud... Men ja det kan godt blusse op og ned i perioder. Det bliver provokeret af tør hud, så det er vigtigt at smøre med en god fed creme. Vi bruger Adermas, den er lidt peberet i pris, men den virker dog så godt at vi undgår at det blusser vildt op. I tilfælde af opblussen, som det ser ud til din datter har lige nu, smører vi med noget steroid creme.. Mne i skal nok lige et smut forbi lægen for at få kigget lidt på det.. Selvtak

Okay, mange tak 

Jeg smørrer også godt med creme, men måske er den ikke tyk nok. Jeg ringer til min læge imorgen og får en tid til hende 

Og tak for den gode forklaring 

Anmeld

19. februar 2012

Ayasmor

Thalita skriver:

Okay, mange tak 

Jeg smørrer også godt med creme, men måske er den ikke tyk nok. Jeg ringer til min læge imorgen og får en tid til hende 

Og tak for den gode forklaring 

Det var skam så lidt.. Og god bedring med hende

Anmeld

19. februar 2012

MyLittleBaby

Ayasmor skriver:

Det var skam så lidt.. Og god bedring med hende

Jo tak 

Anmeld

19. februar 2012

Maja88

er børneeksem...

synes du skal tage til lægen og få noget hormon creme eller fuciort...

vi skulle bruge den sidste i maks 14 dage.. ikke engang 1 uge efter påbegyndelse- var det væk

Anmeld

19. februar 2012

MyLittleBaby

Maja88 skriver:

er børneeksem...

synes du skal tage til lægen og få noget hormon creme eller fuciort...

vi skulle bruge den sidste i maks 14 dage.. ikke engang 1 uge efter påbegyndelse- var det væk

Jeg havde også selv tænkt at det kunne være børneeksem, men jeg troede det alligevel ikke, da det ikke generer hende det mindste.

Men ja, jeg ringer til hendes læge imorgen og så får vi hende til at se på det 

Mange tak for dit svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.