Dåbstøj til drenge(ikke kjoler og familie kjolen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.830 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

4kløver

Min venrinde og jeg synes at den dåbskjole vi købte til xenya er tøset.
Så kom frem med hvad jeres drenge havde på og hvor I har købt den. Bare ikke kjole for når jeg nu skal købe nyt.. Vi holder nok dåben til sommer. Sender lige et foto med af kjolen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

helle85

4kløver skriver:

Så kom frem med hvad jeres drenge havde på og hvor I har købt den. Bare ikke kjole for når jeg nu skal købe nyt.. Vi holder nok dåben til sommer. Sender lige et foto med af kjolen.

nu ved jeg godt du ikke vil have dåbskjole men tilader lige at fortælle hvad min dreng havde på på nu nå der ikke er ander der har svaret 

mig og min svigerind syede selv en dåbs kjole til min dreng af noget sof som man kunne se igennem også noget mørke blåt silke soft indenunder og sammen fave til bånd og den var rigtig fin og slet ikke tøset

jeg var nemmelig også i tvivl om havd min dreng skulle have på dengang fordi jeg syntes at mange dåbs kjoler ser tøset ud

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

4kløver skriver:

min dreng havde jakkesæt på.. kan lige prøve at opspore et billede..

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

og her var så et billede..

Købte det i H&M, og så har han peter pan sko på fra bisgaard dertil..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. februar 2012

4kløver

helle85 skriver:

nu ved jeg godt du ikke vil have dåbskjole men tilader lige at fortælle hvad min dreng havde på på nu nå der ikke er ander der har svaret 

mig og min svigerind syede selv en dåbs kjole til min dreng af noget sof som man kunne se igennem også noget mørke blåt silke soft indenunder og sammen fave til bånd og den var rigtig fin og slet ikke tøset

jeg var nemmelig også i tvivl om havd min dreng skulle have på dengang fordi jeg syntes at mange dåbs kjoler ser tøset ud

Helt ok .. min søn på 14 havde kjole på til hans dåb. Vi har en familie kjole men manden var ikke vild med den så vi købte en ny. Gudskelov var den ikke dyr når der kun har været en i den..

Men tak for svar..

Anmeld

19. februar 2012

4kløver

An&Jo skriver:

min dreng havde jakkesæt på.. kan lige prøve at opspore et billede..

Har også tænkt på det.. for det kan jo bruges bagefter..
Det er et sødt sæt du havde fundet..

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

4kløver skriver:

Har også tænkt på det.. for det kan jo bruges bagefter..
Det er et sødt sæt du havde fundet..

det var rigtig fint ja.. jeg er nemlig heller ikke typen der putter drenge i kjoler..

Anmeld

19. februar 2012

dola

4kløver skriver:

Min mor er en ørn til at sy, så vi kommer til at bruge denne dåbsdragt, både til drenge og piger jeg får og skal have døbt!

Synes den er meget fin!!

http://www.shop.rosenlund-garn-uldprodukter.dk/product_info.php?cPath=124&products_id=1184

Anmeld

20. februar 2012

Janni.

Silas blev døbt i en dragt. Kan sætte billede ind når han er puttet hvis du gerne vil se den.

Anmeld

20. februar 2012

4kløver

Janni. skriver:

Silas blev døbt i en dragt. Kan sætte billede ind når han er puttet hvis du gerne vil se den.

Det må du gerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.