Alt Skal Væk - Sælges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.254 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

GønskE

Her er lidt forskelligt der sælges til meget billige penge, da vi skal flytte :-) Tag et kig og spørg endelig hvis der er noget, flere billeder kan sendes.

Prisen er IKKE fast :-) - størrelserne (Højde*Længde*Bredde)

* Køleskab af mærket Gorenje, det virker 100 %, fejler intet. 4 år gammelt, kan ikke huske hvad vi gav for det. 85*54*60 cm.   Priside 150, SOLGT

* Mikroovn af mærket Bifinett, den kan desværre ikke dreje rundt mens den varmer, kun en ulempe hvis man laver popcorn, - men det kan sagtens stadig lade sig gør. 3 år gammel, kan ikke huske hvad vi gav. Priside 150,-

* Fjernsyn 28" af mærket Phillips, det virker som det skal, fjernbetjeningen er dog slidt og kan ikke skrue op og ned, men har vi altid gjort på fjernsynet, resten virker. Priside 100,-

* 2*Tempur puder, aldrig brugt, da vi fik dem og havde nogen i forvejen - fik aldrig byttet dem. 56*46 cm. Nypris er 999.75 stk, Priside 800,- for begge

* 1,5 mands seng, den har lidt slid her og der, men er brugbar og en rigtig god seng. 4 år gammel.  Priside 150,-

* Komfur af mærket Voss, det er 100% brugbart og et godt komfur. 3 år gammelt. 87*60*60 cm.  Priside 300,- SOLGT

* Emhætte af mærket Wasco, er 100% brugbar og pæn. 2 år gammel. Priside 200,- SOLGT

* Glasbord, er først blevet brugt som kontorbord og nu spise bord. Kanon godt og flot bord, har ingen riser eller skrammer. SÆLGES UDEN STOLE. 2 år gammelt. 78*150*80 cm.  Priside 400,-

* Kommode, super pæn og praktisk, den har været nyttig for os. Fejler intet. 4 år gammel. 88*50*40 cm. Priside 130,-

* 2*Sofabord. De er super flotte, det hvide fejler intet, det sorte har en lang ris (se billede), men ikke noget vi har langt mærke til, da det er 'pynte' bordet og det hvide hvor vi stilte tingene. 3 år gammelt. Sælges samlet. 60*60 cm.  Priside 150,-

* 2*Rundeglas bord, de fejler intet og den ene er blevet brugt til fjernsynbord og det andet til cremer og make up. Super fine bord. 3 år gammel. På det bredeste er de 60*60 cm. Priside 50,- stk

* Hjertelampe, rigtig hyggelig og fin lampe der lyser et helt rumt op, i en behagelig farve. Virker 100% og har ikke en skramme. Priside 40,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Monski

jeg kunne godt være meget interreseret i både emhætte og mikroovn 

Anmeld

19. februar 2012

Princesspigen

din 1½ mands seng, er måelene 140 x 200 ? og er den god sådan at ligge i ?

søger en erstatning for min 12 år gamle madrasse som vi får ondt i rygen af at ligge på... hvor kan den hentes ?

Anmeld

19. februar 2012

GønskE

Monski skriver:

jeg kunne godt være meget interreseret i både emhætte og mikroovn 

lyder interessant, du kan få begge dele for 230

Anmeld

19. februar 2012

GønskE

Princesspigen skriver:

din 1½ mands seng, er måelene 140 x 200 ? og er den god sådan at ligge i ?

søger en erstatning for min 12 år gamle madrasse som vi får ondt i rygen af at ligge på... hvor kan den hentes ?

Den er bedre end den seng jeg havde da jeg boede hjemme, jeg synes den er helt fantastisk. Derfor vi ikke er gået af med den, selvom vi to der ligger i den :-) og i korsør. Men nu skal vi ha en der er større :-)

Anmeld

19. februar 2012

Princesspigen

jeg skal lige trække i nogle tråde, så er vi nok interesseret.. men den er 140 x 200 ikk ??

Anmeld

19. februar 2012

GønskE

Princesspigen skriver:

jeg skal lige trække i nogle tråde, så er vi nok interesseret.. men den er 140 x 200 ikk ??

jo den er 140*200 :-) - men kan faktisk ikke sælge den lige nu, for vi får først nøglerne til den nye lejlighed den 15/3, så først der omkring får vi ny seng, ellers har vi ikke noget at ligge i

Anmeld

19. februar 2012

Princesspigen

tror egentlig det virker for mig  for pt skal vi slev flytte og har ikke pengene hjemme før den 1.. sååå

Anmeld

19. februar 2012

GønskE

Princesspigen skriver:

tror egentlig det virker for mig  for pt skal vi slev flytte og har ikke pengene hjemme før den 1.. sååå

det jo perfekt

Anmeld

19. februar 2012

roenlund

GønskE skriver:

Her er lidt forskelligt der sælges til meget billige penge, da vi skal flytte :-) Tag et kig og spørg endelig hvis der er noget, flere billeder kan sendes.

Prisen er IKKE fast :-) - størrelserne (Højde*Længde*Bredde)

* Køleskab af mærket Gorenje, det virker 100 %, fejler intet. 4 år gammelt, kan ikke huske hvad vi gav for det. 85*54*60 cm.   Priside 150,-

* Mikroovn af mærket Bifinett, den kan desværre ikke dreje rundt mens den varmer, kun en ulempe hvis man laver popcorn, - men det kan sagtens stadig lade sig gør. 3 år gammel, kan ikke huske hvad vi gav. Priside 150,-

* Fjernsyn 28" af mærket Phillips, det virker som det skal, fjernbetjeningen er dog slidt og kan ikke skrue op og ned, men har vi altid gjort på fjernsynet, resten virker. Priside 100,-

* 2*Tempur puder, aldrig brugt, da vi fik dem og havde nogen i forvejen - fik aldrig byttet dem. 56*46 cm. Nypris er 999.75 stk, Priside 800,- for begge

* 1,5 mands seng, den har lidt slid her og der, men er brugbar og en rigtig god seng. 4 år gammel.  Priside 150,-

* Komfur af mærket Voss, det er 100% brugbart og et godt komfur. 3 år gammelt. 87*60*60 cm.  Priside 300,-

* Emhætte af mærket Wasco, er 100% brugbar og pæn. 2 år gammel. Priside 200,-

* Glasbord, er først blevet brugt som kontorbord og nu spise bord. Kanon godt og flot bord, har ingen riser eller skrammer. SÆLGES UDEN STOLE. 2 år gammelt. 78*150*80 cm.  Priside 400,-

* Kommode, super pæn og praktisk, den har været nyttig for os. Fejler intet. 4 år gammel. 88*50*40 cm. Priside 130,-

* 2*Sofabord. De er super flotte, det hvide fejler intet, det sorte har en lang ris (se billede), men ikke noget vi har langt mærke til, da det er 'pynte' bordet og det hvide hvor vi stilte tingene. 3 år gammelt. Sælges samlet. 60*60 cm.  Priside 150,-

* 2*Rundeglas bord, de fejler intet og den ene er blevet brugt til fjernsynbord og det andet til cremer og make up. Super fine bord. 3 år gammel. På det bredeste er de 60*60 cm. Priside 50,- stk

* Hjertelampe, rigtig hyggelig og fin lampe der lyser et helt rumt op, i en behagelig farve. Virker 100% og har ikke en skramme. Priside 40,-

hvor skal tingene hentes henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.