Forvirret over testdag ='/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Karina1

Hej piger.

Nu har jeg lige et spørgsmål. Vi er er IUI behandling og jeg blev insemineret d. 8/2 og min mens startede d. 28/1. Nu er mit spørgsmål om jeg har testdag 14 dage efter inseminering eller 28dage efter mens startede?  Altså har jeg testdag d. 25. eller d. 22.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Kay

jeg ville sige 14 dage efter insiminering...

da det jo på en hvilken som hels længde cyklus er 14 dage efter æl man har tæst dag

altså lige meget om din cyklus er på 20 eller 30 dage har du altid testdag 14 dage efter æl... og du bliver jo insimineret når du har æl

Anmeld

19. februar 2012

Karina1

Kay skriver:

jeg ville sige 14 dage efter insiminering...

da det jo på en hvilken som hels længde cyklus er 14 dage efter æl man har tæst dag

altså lige meget om din cyklus er på 20 eller 30 dage har du altid testdag 14 dage efter æl... og du bliver jo insimineret når du har æl

Tak

Jeg har tænkt mig at teste på fredag d. 24, fordi min kæreste har fødselsdag der og håber jo selvfølgelig der er gevinst denne gang, har det i hvert fald mærkeligt Men det ville jo være en fantastisk gave at give ham

Men det var rart at vide om jeg så var "gået over tid" på fredag eller om jeg var en dag for tidlig på den (hvis ikke frk. rød dukker op) 

Anmeld

19. februar 2012

Kay

Karina1 skriver:

Tak

Jeg har tænkt mig at teste på fredag d. 24, fordi min kæreste har fødselsdag der og håber jo selvfølgelig der er gevinst denne gang, har det i hvert fald mærkeligt Men det ville jo være en fantastisk gave at give ham

Men det var rart at vide om jeg så var "gået over tid" på fredag eller om jeg var en dag for tidlig på den (hvis ikke frk. rød dukker op) 

ihh kan godt forstå dig.... krydser fingre for dig

Anmeld

19. februar 2012

fnuggi

jeg må først teste på dag  efter  insiminering pga æl sprøjte 

jeg er også i iui 

Anmeld

19. februar 2012

Karina1

fnuggi skriver:

jeg må først teste på dag  efter  insiminering pga æl sprøjte 

jeg er også i iui 

Hvilken dag må du teste efter ægløsning?

Anmeld

20. februar 2012

fnuggi

Karina1 skriver:

Hvilken dag må du teste efter ægløsning?

hov der var glemt på dag 16 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.