Grøn afføring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.182 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

HeidiØ

Ja, jeg ved godt der er oprettet en del med de her emner...

Men William har haft grøn afføring i et par dage nu - han er helt tilpas, der er intet der tyder på ondt i maven.

Han får mme og et måltid grød om dagen + lidt vand. Han er 5 mdr gammel..

Skal jeg være bekymret eller hva? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

AndreasMor84

Her er det det samme. Hans er også begyndt at blive mere grønt efter han er begyndt på grød for en uge siden Så tænker at det nok er meget normalt

Anmeld

19. februar 2012

HeidiØ

AndreasMor84 skriver:

Her er det det samme. Hans er også begyndt at blive mere grønt efter han er begyndt på grød for en uge siden Så tænker at det nok er meget normalt

Ja, det kan da være det er derfor så?  .. ja, hvis nu de får ondt, så må man jo kontakte lægen. Har din også oftere afføring så? Sys jeg skifter lorteble hele tiden - men det er ofte bare sådan noget bremsespor lignende noget!

Anmeld

19. februar 2012

AndreasMor84

HeidiØ skriver:

Ja, det kan da være det er derfor så?  .. ja, hvis nu de får ondt, så må man jo kontakte lægen. Har din også oftere afføring så? Sys jeg skifter lorteble hele tiden - men det er ofte bare sådan noget bremsespor lignende noget!

Nej ikke oftere, men han laver min. 1 gang om dagen.. men jeg ammer, så det har jo nok noget at sige

Anmeld

19. februar 2012

MyBigWish

HeidiØ skriver:

Men William har haft grøn afføring i et par dage nu - han er helt tilpas, der er intet der tyder på ondt i maven.

Grøn afføring er tegn på luft i maven 

Anmeld

19. februar 2012

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

Så længe barnet er tilpas er der ikke noget at være bekymret for,, Deres afføring må gerne være grønt.. Penny har haft helt armygrøn afføring længe uden at være mærket af det. Og SP sagde at så længe hun ikke er ked eller lignende så er det helt ok.

-Sheila

ps. HVIS man tog sig tid til at glo på sin egen afføring efter toiletbesøg, ville man også se at den heller ikke har samme farve hver gang. haha..

Anmeld

19. februar 2012

AndreasMor84

MyBigWish skriver:

Grøn afføring er tegn på luft i maven 

Ok.. synes dog ikke min dreng viser tegn på dette

Anmeld

19. februar 2012

MyBigWish

AndreasMor84 skriver:

Ok.. synes dog ikke min dreng viser tegn på dette

Det er hvad men sp siger, min søn havde nemlig også grøn afføring i sidste uge 

Anmeld

19. februar 2012

modesty

Min moster har været sygeplejerske på en børneskadestue i 15 år og hun siger at AL afføring er normal. Den må være gul, grøn, brun, whatever. Det eneste den ikke må være, er hård og klumpet. Min dreng har haft grøn afføring on/off siden han var en måneds tid - hvilket var hvorfor jeg spurgte hende. Og han lider ikke af luft i maven.

Anmeld

19. februar 2012

HeidiØ

Tak for svar, piger - han viser ingen tegn på ubehag heller, så jeg ser bare tiden an ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.