Anonym skriver:
skal lige have luft, så mit sure opstød kommer lige her fra morgenstunden...
svigerinden blev 30 i fredags - vi blev ikke inviteret, men resten af familien gjorde...
igår blev der så holdt fest, med venner som vi også ser - vi blev ikke inviteret...
måske holder de (hun) noget lørdag i næste uge, hvis de lige har lyst til det... 
bliver squ lidt gal - man skriver tillykke til hende på sms, men hører ikke noget fra hende - og skrev det på sms, da hun aldrig tager sin telefon... selv svigermor synes det var underligt vi ikke var inviteret!
ud kom det, og så må jeg lige trække vejret...
altså.kan da gpdt.forstå at du synes at det er øv ikke at blive inviteret, men man er jo ikke tvunget til at kunne lide sin familie/svigerfamilie.
hvis nu der var en her inde der skrev:" jeg har fødselsdag i næste weekend, og jeg har bare sæet ikke lyst til at invetere mi svigerinde. hvad skal jeg gøre? kan jeg tillade mig at lade vær?"
så ville mange svare at det jo er hendes fødselsdag og hun skal gøre hvad hun har lyst til, så hvis hun ikke vil se dem, så lad vær at invitere dem.
men hvis i gerne vil inviteres næste gang, så skal i jo nok tage en snak med dem om det, det kan jo være at i er kommet til at gøre noget der har pisset hende af, uden at i selv ved det.
knus hende der heller ikke inviteret hendes svigerinde til hendes sidste fødselsdag, drt var dog mest pga pladsmangel og at vi ikke synes at vi har noget til fælles.