Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Kom nu...
Kom nu...
Se paradise på nettet? (Så lige din tråd om at du ikke havde set afsnittene for den her uge )
Spise chokolade? Hm.. Bage kage!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha is?
Se paradise fordi jeg har lokket dig?
Sexe med manden?
Putte med alle dine drenge?
twinboys skriver: Vi kunne da tage langs sammen og fyre en fest af... Nej heller ikke det
Vi kunne da tage langs sammen og fyre en fest af... Nej heller ikke det
Hvis du vidste hvor meget jeg har higet efter en smule fest og farver hele vinterferien, og der er bare sket NUL og NIKS
rikkeregnbue skriver: Se paradise på nettet? (Så lige din tråd om at du ikke havde set afsnittene for den her uge ) Spise chokolade? Hm.. Bage kage!
Mira0911 skriver: Ha is? Se paradise fordi jeg har lokket dig? Sexe med manden? Putte med alle dine drenge?
Zeus skriver: Hvis du vidste hvor meget jeg har higet efter en smule fest og farver hele vinterferien, og der er bare sket NUL og NIKS
twinboys skriver: Skulle du da have sagt lidt før så kunne vi have fyret en fest af... Jeg fik masage af manden igår aftes
Skulle du da have sagt lidt før så kunne vi have fyret en fest af... Jeg fik masage af manden igår aftes
Uuh, lækkert
Zeus skriver: Uuh, lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128