Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: uge 28 Småk mavse!
uge 28
Småk mavse!
Taak & er i uge 34
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Jeg vil sige uge 22
Jeg vil sige uge 22
er i uge 34
Nihell skriver: Ja:-) Jeg blev heller ikke stor i forhold til hvilken uge jeg var i, da jeg fødte;-) Du har en super flot mave!!:-) <3
Ja:-) Jeg blev heller ikke stor i forhold til hvilken uge jeg var i, da jeg fødte;-) Du har en super flot mave!!:-) <3
Det er faktisk vidunderligt ikke at være så stor! så kan man da gøre mange ting med maven & der er plads til at kunne gøre mange ting!
& taak
Anonym skriver: er i uge 34
ja det var lige et par uger mere end jeg regnede med ..
Anonym skriver: ja som overskriften siger, gæt hvor mange uger jeg er henne? jeg er 1 gangs gravid
ja som overskriften siger, gæt hvor mange uger jeg er henne?
jeg er 1 gangs gravid
Frk Mig skriver: ja det var lige et par uger mere end jeg regnede med ..
haha ja jeg syntes det er dejlig den ikke er så stor af at jeg faktisk er så langt henne!
Anonym skriver: du har gættet meget forkert jeg er 34+0 på billedet der & 34+1 idag
du har gættet meget forkert jeg er 34+0 på billedet der & 34+1 idag
Ups
Den er ihvertfal smuk
morbibi skriver: Det havde jeg aldrig gættet - at du var 34 uger henne. Det er en flot mave og den forsvinder da med det samme du har født. Bare det var mig
Det havde jeg aldrig gættet - at du var 34 uger henne. Det er en flot mave og den forsvinder da med det samme du har født. Bare det var mig
hehe, nej jeg morede mig også lidt over at alle faktisk var så langt fra den rigtige uge & det er bare super dejligt den ikke er så stor! jeg elsker at jeg stadigvæk kan komme til for min mave! & ja det håber også den gør! & TAK
Meego skriver: Ups Den er ihvertfal smuk
Hihi, & TAK er faktisk også ret stolt af den selv! at den ikke er så forbandet stor & at jeg kan være der for maven endnu!
Anonym skriver: Tak & er 34+0 på billedet & 34+1 idag
Tak & er 34+0 på billedet & 34+1 idag
ok men stadig fin babyhule
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128