Teenager smider hvalpe i sø...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg bliver simpelthen nød til at snakke om det her!

Jeg kan ikke forstå at der er nogle unge mennesker i denne verden der kan finde på at opføre sig sådan!?? Det går simpelthen ud over min fatteevne at man kan tage et lille uskyldigt liv på den måde og så stå og smile/grine ad det! Hvordan kan man være så hjerteløs? Det er i mine øjne, rendyrket ondskab der gror i den pige!

Grunden til at jeg deler denne information, er fordi vi alle sammen har et stort ansvar, nemlig at lære vores børn at sådan behandler man bare ikke dyr. Jeg tror ikke at nogle af jer kunne finde på at sige jeres børn skulle gøre sådan her... Men der er jo tydeligvis gået noget helt galt i hendes opdragelse??

Jeg er så chokeret.... Stakkels små hvalpe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Laura.

Anonym skriver:

Jeg kan ikke forstå at der er nogle unge mennesker i denne verden der kan finde på at opføre sig sådan!?? Det går simpelthen ud over min fatteevne at man kan tage et lille uskyldigt liv på den måde og så stå og smile/grine ad det! Hvordan kan man være så hjerteløs? Det er i mine øjne, rendyrket ondskab der gror i den pige!

Grunden til at jeg deler denne information, er fordi vi alle sammen har et stort ansvar, nemlig at lære vores børn at sådan behandler man bare ikke dyr. Jeg tror ikke at nogle af jer kunne finde på at sige jeres børn skulle gøre sådan her... Men der er jo tydeligvis gået noget helt galt i hendes opdragelse??

Hvis det er den historie jeg tror det er, så er den gammel.. men ja, den tøs er da slet ikke rask ! Hun blev også hurtigt hadet for hele verden. Jeg ved ikke om man fandt frem til hende, det håber jeg da ! Men skrækkeligt at nogle mennesker er sådan..

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

Hvis det er den historie jeg tror det er, så er den gammel.. men ja, den tøs er da slet ikke rask ! Hun blev også hurtigt hadet for hele verden. Jeg ved ikke om man fandt frem til hende, det håber jeg da ! Men skrækkeligt at nogle mennesker er sådan..

Ja det er en gammel historie. Men jeg er først lige faldet over den

Hun er så vidt jeg kan se fundet. Men hvor er det en tragisk historie.

Anmeld

18. februar 2012

Mira0911

Hvor kan man læse den henne? 

Jeg fatter ikke hvordan nogle mennesker i denne verden kan finde på at være sådan over for dyr!!! 

Det gør mig gal... 

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Hvor kan man læse den henne? 

Jeg fatter ikke hvordan nogle mennesker i denne verden kan finde på at være sådan over for dyr!!! 

Det gør mig gal... 

Jeg vil lige advare dig. Den video der følger med linket er bestemt ikke for sarte sjæle og det er derfor jeg ikke har lagt den ind.

Du bestemmer selv om du gerne vil have linket.

Anmeld

18. februar 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg vil lige advare dig. Den video der følger med linket er bestemt ikke for sarte sjæle og det er derfor jeg ikke har lagt den ind.

Du bestemmer selv om du gerne vil have linket.

Jeg kan nøjes med at læse! Behøver jo ikke at se videoen... 

Anmeld

19. februar 2012

Anonym

Anonym skriver:

hvad? hvilke hvalpe? - ja jeg er forvirret nu..

Anmeld

19. februar 2012

BellaT

Er det ikke en gammel historie? Har aldrig set videoen. Men kan huske at der kørte noget lignende år tilbage.

Jeg har set den værste video nogensinde. Og sagen med en pige der smider hvalpe i en sø blegner totalt i sammenligning. Specielt to scener har brændt sig fast og giver mig kvalme indimellem. At mennesker (vi) kan være så onde mod vores egne medjordboere. Jeg køber så vidt muligt økologisk kød og mælk og æg og specielle produkter uden dyreforsøg efter den video. Jeg fortryder ikke at have set videoen. Synes det er min pligt at vide hvad jeg er med til at udsætte dyr for. Jeg tror og håber på at DK er lidt bedre, men det er stadig slemt. Mink der pelses levende. Minipsykopater på slagterier. Dyreforsøg. Ulidelige dyretransporter. Elendige landbrugsmedhjælpere. Sindssyge dyremishandlere osv. Det hele findes også her.

Videoen kan ses på Earthlings.com. Men vær parat til at ryste og hyle og aldrig slippe det igen. Jeg får hjertebanken bare ved tanken om videoen. Den er rigtig slem.

Et tip: Hold jer fra L'o'real! De nægter at slippe dyreforsøg selvom der idag er andre metoder.

Anmeld

19. februar 2012

grinny

Det er slemt, rigtig slemt  Heldigvis blev fem af de seks hvalpe reddet!

Med jeg synes faktisk det er værre at moren bagefter siger
"I en kroatisk avis fortæller moderen til den ulykkelige lille pige, at datteren modtager psykologhjælp for at komme gennem omverdenens massive opmærksomhed og had."

Det er fandme ikke pigen der skal gøres til offeret i den her sag!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.