voice d. 18 februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

FamilenStorm

babymus77 skriver:

Klart Kim!!!! Er nu egentlig dybt chokeret over den måde liv valgte at behandle Mathias på til slut!!! På åben tv!!! Uff sku forbydes at te sig sådan

Tænkte det samme.. Han om nogen kunne da hverken gøre fra eller til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Zeus

babymus77 skriver:

Klart Kim!!!! Er nu egentlig dybt chokeret over den måde liv valgte at behandle Mathias på til slut!!! På åben tv!!! Uff sku forbydes at te sig sådan

Ej det så jeg ikke, hvad skete der??

Anmeld

18. februar 2012

babymus77

Zeus skriver:

Ej det så jeg ikke, hvad skete der??

Så ud som om hun ikke helt kunne styre hvordan udfaldet blev fra seerne!! At rosa røg ud!! Sådan er et game jo i et tv program hvor der er en vinder!!!

Anmeld

18. februar 2012

Mira0911

Liv bliver kaldt alt muligt på Voice's fan side på facebook! Alle sidder derinde og gætter på hun sagde til Mathias "Lad vær med at rør mig"... Ingen hørte hvad hun sagde... 

Og det er bestemt ikke Mathias skyld at Rosa røg ud.... Det er hvert fald sådan snakken går der inde... Shit et drama... 

Anmeld

18. februar 2012

babymus77

FamilenStorm skriver:

Tænkte det samme.. Han om nogen kunne da hverken gøre fra eller til..

Nej præcis!! Det er ikke så voksent at gøre sådan overfor et andet menneske, som netop ikke kan vælge hvordan Danmark stemmer!!:-)

Anmeld

18. februar 2012

twinboys

Kofoed. skriver:

Hvem vil i stemme på, hvis i skulle stemme op en fra hver team?

Jeg ser det ikke så har stemt blankt...

Anmeld

18. februar 2012

babymus77

Mira0911 skriver:

Liv bliver kaldt alt muligt på Voice's fan side på facebook! Alle sidder derinde og gætter på hun sagde til Mathias "Lad vær med at rør mig"... Ingen hørte hvad hun sagde... 

Og det er bestemt ikke Mathias skyld at Rosa røg ud.... Det er hvert fald sådan snakken går der inde... Shit et drama... 

Lige præcis de ord man ku tolke hendes mund sige!!

Anmeld

18. februar 2012

Kofoed.

MilleMus1988 skriver:

LIV LIV LIV

she is the new rock mamma!!!!

hun er kanon kanon uden lige -

Du stemme måske på hende "rigtigt"?

Anmeld

18. februar 2012

Mira0911

babymus77 skriver:

Lige præcis de ord man ku tolke hendes mund sige!!

Må indrømme at min stemme falder på Mathias!! Jeg så ikke situationen med Liv da hendes datter røg ud... Efter den opførsel frafalder min stemme til Liv desværre!! 

Anmeld

18. februar 2012

Kofoed.

babymus77 skriver:

Så ikke hun gøre noget ved ham, så bare hun var noget sur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.