Jeres barn/børns livret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

FrkLarsen

B&J skriver:

Ja overskriften siger det hele hvad er jeres barn/børns livret???

Her er det:

1. min mors pasta og millionbøf
  2. Boller i karry
  3. pizza

Min datter på 1½år elsker millionbøf, lasange og frikadeller 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

B&J

An&Jo skriver:

her kan han til nøds gnave en gulerod, men han gider det bestemt ikke.. til gengæld gider han heller ikke kage, så han er en smule tilgivet..

nej daniel gider ikke slik eller kage hihihi det er sjovt..

men chokolade og rosiner og frugt ja så køre vi og saltstænger

Anmeld

18. februar 2012

B&J

FrkLarsen skriver:

Min datter på 1½år elsker millionbøf, lasange og frikadeller 

det er også godt forstår hende godt men sjovt det er meget af de samme ting børn elsker

Anmeld

18. februar 2012

Jonatansmor

1. Spaghetti og kødsovs. Den kan han læsse indenbords, selv med høj feber og tænder på vej.

2. Broccolli. Ikke noget ovenpå, indeni eller rundt om. Bare kogt broccolli

3. Moster I's boller i karry.

Men han er generelt meget glad for mad. Spiser i øjeblikket 3 gange så meget som jeg til aftensmad. Dybt forunderligt at være vidne til

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Jonatansmor skriver:

1. Spaghetti og kødsovs. Den kan han læsse indenbords, selv med høj feber og tænder på vej.

2. Broccolli. Ikke noget ovenpå, indeni eller rundt om. Bare kogt broccolli

3. Moster I's boller i karry.

Men han er generelt meget glad for mad. Spiser i øjeblikket 3 gange så meget som jeg til aftensmad. Dybt forunderligt at være vidne til

Hold da op han vil blive stor og stærk den lille mand hvor er det sejt

og fedt pasta og kødsovs også kan ryge ind når man er syg ved da hvad aftensmaden skal være når det er

super sej dreng og især når han spiser broccolli det er vildt

Anmeld

18. februar 2012

An&Jo

B&J skriver:

nej daniel gider ikke slik eller kage hihihi det er sjovt..

men chokolade og rosiner og frugt ja så køre vi og saltstænger

hehe.. her vil han gerne have vingummi engang imellem, eller läkeroler faktisk, men det er sjældent han får lov..

men kold pasta serverer jeg gerne som mellemmåltid, eller knækbrød fra wasa med kanel, dem er han også helt syg med.. men han elsker os bare kanel, det får han os på sin havregrød..

Anmeld

18. februar 2012

B&J

An&Jo skriver:

hehe.. her vil han gerne have vingummi engang imellem, eller läkeroler faktisk, men det er sjældent han får lov..

men kold pasta serverer jeg gerne som mellemmåltid, eller knækbrød fra wasa med kanel, dem er han også helt syg med.. men han elsker os bare kanel, det får han os på sin havregrød..

sejt jeg har faktisk aldrig prøvet dem med kanel... daniel er vild med de wasa knækbrød sport også uden nogle ting ellers riskiks hihihi

her hjemme er det også sjælden daniel får det usunde men også mest fordi han elsker alt det sunde så meget så er det bedre man gør det men chokolade det får han helt klart når vi hygger

Anmeld

18. februar 2012

Bshizzle

Nicolai 4 mdr.. 

NAN ;-) 

Lucas 6 år.. 

Spagetti med kødsovs. 

Blandet salat. 

Frikadeller. 

Anmeld

18. februar 2012

An&Jo

B&J skriver:

sejt jeg har faktisk aldrig prøvet dem med kanel... daniel er vild med de wasa knækbrød sport også uden nogle ting ellers riskiks hihihi

her hjemme er det også sjælden daniel får det usunde men også mest fordi han elsker alt det sunde så meget så er det bedre man gør det men chokolade det får han helt klart når vi hygger

jeg er faktisk os ret vild med dem med kanel, men jeg vil så gerne have smør og banan ovenpå..

Han spiser dem rent..

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Bshizzle skriver:

Nicolai 4 mdr.. 

NAN ;-) 

Lucas 6 år.. 

Spagetti med kødsovs. 

Blandet salat. 

Frikadeller. 

åhh såå sødt helt klart er det nan til den mindste

og super livretter den store også har mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.