Tanas skriver:
Så fik jeg taget 7 æg ud igår og det var slet ikke så slemt som jeg havde frygtet.......Det var først bagefter
Jeg endte med at lægge på opvågningsstuen i 4 timer da jeg bare fik rigtig ondt. Det vidste sig så at min højre æggestok var noget forstørret ( 4,5 cm ) og den lå og roterede ( roterende æggestokke fik lige pludselig en helt ny betydning ) Der var snak om indlæggelse men jeg fik heldigvis lov til at tage hjem da jeg fik det lidt bedre og de kunne se jeg kunne gå en tur op og ned af gangen. Fik dog strenge instrukser om at hvis smerterne fortsatte eller det blev værre skulle jeg opsøge eget sygehus. jeg har det dog bedre i dag 
Er der nogen af jer der har oplevet noget ligende? Jeg synes nemlig de virkede noget overrasket på Holbæk især taget i betragtning at det var gået som en leg at få æggene ud
Først vil jeg da lige sige at det var et flot antal æg 

Har aldrig før hørt om roterende æggestokke i bogstaveligste forstand, så ja, det får det lige en ny betydning 
Denne gang oplevede jeg at overanstrenge mig morgenen efter, og få ondt og få kvalme på vej på arbejde, så jeg måtte vende om, og køre hjem igen.
På klinikken sagde de at jeg skulle hvile mig og tage det stille og roligt, og ellers ringe til dem igen, hvis det blev ved eller blev værre.
Hvordan er det så gået med ÆO? Det må næsten have været i dag?
Anmeld