Æu igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Tanas

Så fik jeg taget 7 æg ud igår og det var slet ikke så slemt som jeg havde frygtet.......Det var først bagefter Jeg endte med at lægge på opvågningsstuen i 4 timer da jeg bare fik rigtig ondt. Det vidste sig så at min højre æggestok var noget forstørret ( 4,5 cm ) og den lå og roterede ( roterende æggestokke fik lige pludselig en helt ny betydning ) Der var snak om indlæggelse men jeg fik heldigvis lov til at tage hjem da jeg fik det lidt bedre og de kunne se jeg kunne gå en tur op og ned af gangen. Fik dog strenge instrukser om at hvis smerterne fortsatte eller det blev værre skulle jeg opsøge eget sygehus. jeg har det dog bedre i dag

Er der nogen af jer der har oplevet noget ligende? Jeg synes nemlig de virkede noget overrasket på Holbæk især taget i betragtning at det var gået som en leg at få æggene ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Nessie

Tanas skriver:

Så fik jeg taget 7 æg ud igår og det var slet ikke så slemt som jeg havde frygtet.......Det var først bagefter Jeg endte med at lægge på opvågningsstuen i 4 timer da jeg bare fik rigtig ondt. Det vidste sig så at min højre æggestok var noget forstørret ( 4,5 cm ) og den lå og roterede ( roterende æggestokke fik lige pludselig en helt ny betydning ) Der var snak om indlæggelse men jeg fik heldigvis lov til at tage hjem da jeg fik det lidt bedre og de kunne se jeg kunne gå en tur op og ned af gangen. Fik dog strenge instrukser om at hvis smerterne fortsatte eller det blev værre skulle jeg opsøge eget sygehus. jeg har det dog bedre i dag

Er der nogen af jer der har oplevet noget ligende? Jeg synes nemlig de virkede noget overrasket på Holbæk især taget i betragtning at det var gået som en leg at få æggene ud

Først vil jeg da lige sige at det var et flot antal æg

Har aldrig før hørt om roterende æggestokke i bogstaveligste forstand, så ja, det får det lige en ny betydning

Denne gang oplevede jeg at overanstrenge mig morgenen efter, og få ondt og få kvalme på vej på arbejde, så jeg måtte vende om, og køre hjem igen.
På klinikken sagde de at jeg skulle hvile mig og tage det stille og roligt, og ellers ringe til dem igen, hvis det blev ved eller blev værre.

Hvordan er det så gået med ÆO? Det må næsten have været i dag?

Anmeld

23. februar 2012

Tanas

Hejsa

Har først haft fået det en smule bedre her de sidste par dage. Der var desværre ikke nogle af æggene der havde delt sig som de skulle så vi må på den igen

Anmeld

23. februar 2012

ønskebørn74

Tanas skriver:

Det er sket 2 gange for mig.. Jeg danner MANGE æg og den ene æggestok ligger dumt.. Så det er bare AV!!!

Anmeld

24. februar 2012

Tanas

Jeg tror ikke jeg danner MANGE æg/ægblære ( der var 15 ægblære ) Jeg havde faktisk frygtet lidt det ville være venstre side der evt ville volde lidt problemer da æggestokken ligger lidt tilbage og gemmer sig som lægen sagde og det var også i den side jeg vist dannede flest blære. Problemet kom så i højre side bagefter men var også inde og skubbe lidt til den da nogle af ægblærene vist var lidt hårde at bryde igennem.

Anmeld

27. februar 2012

Tanas

HVORFOR bliver jeg ved med at få ondt??? Jeg har ellers kunne mere og mere siden onsdag/torsdag men har virkelig skulle tænke mig om. For et par timer siden var jeg en tur i skoven med hund og mand og nu sidder jeg så her og har ondt og har mest lyst til at gå op og ligge mig og gemme mig for resten af verden.

Bliver det bedre når jeg har haft min menses??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.