Puhaa...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Mettefpigen

B&J skriver:

hold da op sikke en nabo det må været et hårdt sted hun har boede godt hun er væk der fra og godt hun var så heldig

Neej faktisk ikk... Hun havde boet der i ca 25 år, og jeg er født og vokset op der.. Flyttede da jeg var 18 år....

Hun kom hjem på et uheldigt tidspunkt... Var på det forkerte sted på et forkerte tidspunkt....  Desværre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

B&J

Mettefpigen skriver:

Neej faktisk ikk... Hun havde boet der i ca 25 år, og jeg er født og vokset op der.. Flyttede da jeg var 18 år....

Hun kom hjem på et uheldigt tidspunkt... Var på det forkerte sted på et forkerte tidspunkt....  Desværre....

hold da op ja hun var på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt men hvor er jeg glad på hendes og jeres vengne hun overlevede og godt det hele er ved at komme den rigtige vej

Anmeld

19. februar 2012

Mettefpigen

B&J skriver:

hold da op ja hun var på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt men hvor er jeg glad på hendes og jeres vengne hun overlevede og godt det hele er ved at komme den rigtige vej

Joo tak  Jaa det er ved at vende nu... Hun er stadig lam i den ene arm, og har fået nogle mén i kroppen... Men jaa hun overlevede, det er det vigtigste...

Anmeld

19. februar 2012

B&J

Mettefpigen skriver:

Joo tak  Jaa det er ved at vende nu... Hun er stadig lam i den ene arm, og har fået nogle mén i kroppen... Men jaa hun overlevede, det er det vigtigste...

ja nemlig men kan hun få føligheden tilbage i armen??

Anmeld

19. februar 2012

Mettefpigen

B&J skriver:

ja nemlig men kan hun få føligheden tilbage i armen??

Det ved de ikk endnu.. De regner med at hun måske kommer til at få 60% tilbage... Men de har ikk ahft sådan et tilfælde før så de ved ikk rigtig noget... Han huggede alle nerver over i halsen...

Anmeld

19. februar 2012

B&J

Mettefpigen skriver:

Det ved de ikk endnu.. De regner med at hun måske kommer til at få 60% tilbage... Men de har ikk ahft sådan et tilfælde før så de ved ikk rigtig noget... Han huggede alle nerver over i halsen...

sikke noget grimt noget. men det er da meget bedre ind man tør håbe på håber hun får meget mere følighed tilbage

Anmeld

19. februar 2012

Mettefpigen

B&J skriver:

sikke noget grimt noget. men det er da meget bedre ind man tør håbe på håber hun får meget mere følighed tilbage

Jaa fra at hun lå i koma, og de ikk vidste noget som helst så er det! Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.