Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, jeg skal jo have lavet den kage til min venindes fødselsdag
Og jeg er efterhånden kommet frem til:
Chokoladekage m. tobleronecreme? Men bliver det for meget chokolade? Skulle jeg tage en sandkage i stedet m. toblerone creme?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Ja, jeg skal jo have lavet den kage til min venindes fødselsdag Og jeg er efterhånden kommet frem til: Chokoladekage m. tobleronecreme? Men bliver det for meget chokolade? Skulle jeg tage en sandkage i stedet m. toblerone creme?
Ploffer skriver: Du kan sagtens lave chokoladekage med tobleronecreme. Det er mega lækkert ;-)
Du kan sagtens lave chokoladekage med tobleronecreme. Det er mega lækkert ;-)
Det lyder godt Så er det det jeg gør
Frøken Førstegangsmor :D skriver: må man få opskriften på toblerone-cremen??
må man få opskriften på toblerone-cremen??
Det har du nok meget ret i! Og ja selvfølgelig!
300-400g toblerone
½ l piskefløde
Så skal tobleronen bare smeltes og fløden skal piskes. Når så tobleronen er kølet af vender du det forsigtigt i flødeskummen
rikkeregnbue skriver: Det har du nok meget ret i! Og ja selvfølgelig! 300-400g toblerone ½ l piskefløde Så skal tobleronen bare smeltes og fløden skal piskes. Når så tobleronen er kølet af vender du det forsigtigt i flødeskummen
Frøken Førstegangsmor :D skriver: årh det lyder også som noget godt fyld i vandbakkelser.... Uhhmmm..... *sulten*
årh det lyder også som noget godt fyld i vandbakkelser.... Uhhmmm..... *sulten*
Jeg sidder også her og bliver lækkersulten!!
KAN man overhovedet få for meget chokolade???
Mor010711 skriver: KAN man overhovedet få for meget chokolade???
Joooow, det ville jeg mene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128