spøgsmål fra min søster! håber hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Christina :-)

hej jeg har lovet og spøg fra min søster da hun ikk er her inde... det fordi hun er i behanlig og skal ha sat befrugtes på onsdag hun var til scanning idag for og se om æggene var som de skulle og fik avide ondag bliver hun befrugtet men de spurgte også hende og min svoger om de ville ha et æg eller to så spøgsmålet er er der nogen der prøvet og få to æg op men kun få et barn? det ku hun rigtig godt tænkte sig og vide så håber nogen vil hjælpe som har prøvet det.. som sagt lovede og spøg fra min søster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

tinasmor

mor-30/10/09:) skriver:

hej jeg har lovet og spøg fra min søster da hun ikk er her inde... det fordi hun er i behanlig og skal ha sat befrugtes på onsdag hun var til scanning idag for og se om æggene var som de skulle og fik avide ondag bliver hun befrugtet men de spurgte også hende og min svoger om de ville ha et æg eller to så spøgsmålet er er der nogen der prøvet og få to æg op men kun få et barn? det ku hun rigtig godt tænkte sig og vide så håber nogen vil hjælpe som har prøvet det.. som sagt lovede og spøg fra min søster

Der er mange der får sat to æg op og kun ender med et barn. Jeg troede at de var gået væk med at sætte to æg op med mindre man har prøvet flere gange eller kvinden er tæt på de 40?

Held og lykke med det, håber hun ender med to streger.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

ugle wallstickers, børne invitationer, collager, lærreder

Anmeld

18. februar 2012

tinasmor skriver:

Der er mange der får sat to æg op og kun ender med et barn. Jeg troede at de var gået væk med at sætte to æg op med mindre man har prøvet flere gange eller kvinden er tæt på de 40?

Held og lykke med det, håber hun ender med to streger.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

ugle wallstickers, børne invitationer, collager, lærreder

jeg kan ikk stave til den sygsom der gør hun ik kan få børn men det fordi hun har lige den at de tilbyder to æg op  sage de til hende

Anmeld

18. februar 2012

tinasmor

jeg kan ikk stave til den sygsom der gør hun ik kan få børn men det fordi hun har lige den at de tilbyder to æg op  sage de til hende

ok. Jeg håber hun bliver gravid i første hug

Anmeld

19. februar 2012

AnneH

Vi fik sat to æg op i vores sidste forsøg og det var kun det ene som satte sig og blev til en skøn lille pige

Håber det lykkes for din søster

Anmeld

20. februar 2012

Nessie

Vi har to gange prøvet at få sat 2 æg op, og begge gange var jeg gravid med 1 barn , dog havde jeg en MA ved den første.

Held og lykke til din søster

Anmeld

20. februar 2012

Nessie skriver:

Vi har to gange prøvet at få sat 2 æg op, og begge gange var jeg gravid med 1 barn , dog havde jeg en MA ved den første.

Held og lykke til din søster

tak er spændt på hendes vejne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.