Skriger når hun skal spise!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.453 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Saram

Hej piger. Har ALVORLIGT brug for jeres hjælp.Så håber at nogen af jer kan tage jer et par min til at svare..

Det handler om min datter på 8½ månede. Hun har alle dage spist fint, ikke voldsomt meget, men fint..

Nu er hun begyndt at blive virkelig hysterisk når hun skal have mad, hun virkelig skriver og græder.. Det er alle tider på dagen og lige meget hvilket mad det er. Det eneste hun lapper i sig er hendes natflaske..

Det er SÅ frustrende at hun nægter at spise, og det er jo ikke fordi hun ikke er sulten. For når det endelig kommer ind i munden på hende, så sluger hun det også, men når vi så skal til næste skefuld så bliver hun helt hys igen. Hun er i forvejen en lille pige der er lidt i underkanten af hvad hun burde veje.

Åeh piger, håber virkelig nogen kan hjælpe!

Knus Sara Alrø.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Janni.

Har i prøvet at sidde med noget mad selv og se hvordan det går? Det kan jo være selvstændigheden der trykker sig på.

Anmeld

18. februar 2012

Clisolka

Eller det tigerspring som er der imellem 8-9 mrd. Jeg kan godt huske da Isabella var omkring 9 mrd. gammel at hun havde en fase, hvor hun nægtede at spise noget. Det er nogle perioder der kommer indimellem.

Nu er hun 15½ mrd og nægter at spise, hvis vi hjælper 

Anmeld

18. februar 2012

B&J

ved det sviner lidt men giv hende en ske i hånden og lad hende selv putte lidt på den hvis det er eller en lille gaffel også prøv og se om du så må give hende mad hvis hun nægter jamen så må du have is i maven og sige pyt selv om det er møg svært kender alt det der for godt selv og det er en kamp der gør så ondt

Anmeld

18. februar 2012

Saram

Janni. skriver:

Har i prøvet at sidde med noget mad selv og se hvordan det går? Det kan jo være selvstændigheden der trykker sig på.

Jep det gør jeg stort set altid, så hun ikk sidder og skal spise selv.
Ja det med selvstændigheden ku godt passe.. Hun vil meget få gange gerne selv putte det ind i munden, men det ee igen en bid vi snakker om så er den gal igen..

Anmeld

18. februar 2012

Saram

B&J skriver:

ved det sviner lidt men giv hende en ske i hånden og lad hende selv putte lidt på den hvis det er eller en lille gaffel også prøv og se om du så må give hende mad hvis hun nægter jamen så må du have is i maven og sige pyt selv om det er møg svært kender alt det der for godt selv og det er en kamp der gør så ondt

Hm det med skeen har vi prøvet masser a gange.. Hvis hun endelig vil have den i hånden så smider hun den med det samme igen og skriger i vilden sky..

Anmeld

18. februar 2012

Janni.

Saram skriver:

Jep det gør jeg stort set altid, så hun ikk sidder og skal spise selv.
Ja det med selvstændigheden ku godt passe.. Hun vil meget få gange gerne selv putte det ind i munden, men det ee igen en bid vi snakker om så er den gal igen..

Øv de fleste gange hjælper det nemlig her at han ikke skal spise alene.

Har i prøvet 1 bid som hun selv styrer, og 1 bid som i giver hende? Det hjælper i perioder her.

Synes det er svært med den selvstændighed, som kommer snigende

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Saram skriver:

Hm det med skeen har vi prøvet masser a gange.. Hvis hun endelig vil have den i hånden så smider hun den med det samme igen og skriger i vilden sky..

ihhh hun er en bølle lige som vores dreng han gjorde det samme og drejede hovede skrev lige som vi slog ham men vi fik at vide af vores sp det var fordi det var det eneste punkt han kunne styre os på og det gjorde han og gør det lidt stadig han er nemlig ikke så vild med mad inu...

men kæmpe krammer og is i maven selv om det er hårdt

Anmeld

18. februar 2012

Saram

Babymor2010 skriver:

Eller det tigerspring som er der imellem 8-9 mrd. Jeg kan godt huske da Isabella var omkring 9 mrd. gammel at hun havde en fase, hvor hun nægtede at spise noget. Det er nogle perioder der kommer indimellem.

Nu er hun 15½ mrd og nægter at spise, hvis vi hjælper 

Det er efterhånden også det eneste jeg kan forestille mig.. Tænkte bare der måske var nogen der havde en rigtig go' ide til hvad man ku gøre. :-)

Anmeld

18. februar 2012

Clisolka

Saram skriver:

Det er efterhånden også det eneste jeg kan forestille mig.. Tænkte bare der måske var nogen der havde en rigtig go' ide til hvad man ku gøre. :-)

Kan det evt. være tænderne der driller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.