Hjælp til atvære kreativ med perler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Mother-love

Hey girls
Jeg ligger inde med et halvtons perler til perlesyning ( grønlandsk perlesyning) og tænkte om man måske kunne printe et disney princess billede ud fra nettet og så fylde det ud med perler der er limet på. Tror i det ville kunne virke?
Nogen der har prøvet det?
Ellers ville jeg høre om der var nogen der havde ideer til hvad jeg kunne lave med disse perler som kunne være tilisabellas værelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Mother-love

Opsadasse

Anmeld

18. februar 2012

kirsti

Kan du ikke pynte glas med dem

Anmeld

18. februar 2012

Dot D

michelledam skriver:

Hey girls
Jeg ligger inde med et halvtons perler til perlesyning ( grønlandsk perlesyning) og tænkte om man måske kunne printe et disney princess billede ud fra nettet og så fylde det ud med perler der er limet på. Tror i det ville kunne virke?
Nogen der har prøvet det?
Ellers ville jeg høre om der var nogen der havde ideer til hvad jeg kunne lave med disse perler som kunne være tilisabellas værelse?

Det tror jeg sagtens, du kan. Jeg tror måske, du skal lime billedet på noget stift karton-agtigt først, ellers bliver det vist for slatten. Brog hvid lim, smør det på i et felt af gangen i en farve, put perlerne på og lad det tørre lidt, inden du går til næste farve.

Det kunne give en flot effekt, hvis du f.eks. kun puttede perlerne på en stor kjole, sådan lidt relief effekt

Sophie har lavet noget lignende, bare med små klisterpuder, og fyldte ud med dem, i forskellige farver.

Anmeld

18. februar 2012

Mother-love

Dot D skriver:

Det tror jeg sagtens, du kan. Jeg tror måske, du skal lime billedet på noget stift karton-agtigt først, ellers bliver det vist for slatten. Brog hvid lim, smør det på i et felt af gangen i en farve, put perlerne på og lad det tørre lidt, inden du går til næste farve.

Det kunne give en flot effekt, hvis du f.eks. kun puttede perlerne på en stor kjole, sådan lidt relief effekt

Sophie har lavet noget lignende, bare med små klisterpuder, og fyldte ud med dem, i forskellige farver.

Hmm havde egentlig i tankerne at jeg ville lave det på et malerlærred for at det netop er stift. Og så ville jeg spartle lærredet og så bruge tapet klister tilat sætte perlerne på.men ved ikke helt endnu om jeg har modet til at springe ud i det. For en ting er at jeg er perfektionistisk, og noget andet er at det jo nok vil tage en krig da jeg self helst vil lave et kæmpe billede så detbliver ordentligt i forhold til skygger osv. Hehe umulige mig. Men tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.