Fra tremmeseng til seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Rikkeas

Hej piger - ja som overskriften lyder; hvornår skal man skifte fra tremmeseng til barneseng?

Min datter er 16 måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Koen.

Lærke var 20 mdr, hun fik en til jul vi valgte at skifte der da hun skal være storesøster til maj og vi ikke ville købe en tremmeseng mere der har ingen problemer været og hun elsker sin juniorseng

Anmeld

18. februar 2012

tinasmor

rikkeas skriver:

Hej piger - ja som overskriften lyder; hvornår skal man skifte fra tremmeseng til barneseng?

Min datter er 16 måneder..

Vi ville vente så lang tid så muligt men da hun var to år nogle måneder begyndte hun at hoppe ud over og så var det tid til at skrifte.

Anmeld

18. februar 2012

B&J

vores dreng fylder 2år nu her og han er ikke begynd at hoppe ud eller over inu og den passer ham fin så han bliver i tremmesengen inu

Anmeld

18. februar 2012

SHERO

B&J skriver:

vores dreng fylder 2år nu her og han er ikke begynd at hoppe ud eller over inu og den passer ham fin så han bliver i tremmesengen inu

samme her... tænker jeg hellere vil nyde det så længe det varer, for er sikker på jeg får en trold der kommer til at rende i pendul fart fra hans til mit værelse hele natten

Anmeld

18. februar 2012

B&J

Tullen85 skriver:

samme her... tænker jeg hellere vil nyde det så længe det varer, for er sikker på jeg får en trold der kommer til at rende i pendul fart fra hans til mit værelse hele natten

hihihihhihihii det tror vi også her dog har han aldrig sovet i vores seng da han tror det er en stor legeplads hihihihhi..

men men men er sku bange for vi har en der suser ind og siger morrrrr farrrrrr hihihhihihi

så vi venter så længe vi kan

Anmeld

18. februar 2012

Alexander&Lærke

Vent så længe som muligt, junior sengen kan virke stor for en bette. Vores søn var godt 3,5 år før han skiftetde til junior seng. Det er var mest fordi vi har overetage hvor vi sover og han har nu fået værelse nedenunder som er større så vi ville vente til han kunne holde ud at skulle falde i søvn på værelset nedenunder derfor så længe. Ellers havde det nok værret ved 3 års alderen. Han har aldrig været slem til at kravle ud af den kun hvis vi har stillet noget til ham som han har kunnet kravle ud på ellers er han blevet i den selvom han har været utilfreds... 

Anmeld

18. februar 2012

prettybutterfly

Vi gav Natalie en junior seng da hun var ca 20 måneder, og havde lavet adskillige forsøg på at kravle over sengekanten. Og jeg var så bange for hun skulle falde ned og brække nakken! Hun sov fint i den fra første nat!

Anmeld

19. februar 2012

Rikkeas

Okay, tusind tak piger :-) det er rart at have lidt at gå efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.