Hjælp til overraskelse til manden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Jeg er nogle gange rigtig utaknemmelig overfor min kæreste!
Og idag er vi desværre blevet uvenner, og jeg synes faktisk at det denne gang var mig der var en røv igen og meget utaknemmelig.
Han er så lige taget på arbejde og vi er ikke rigtig blevet venner igen. Men jeg tænkte så på at når han kom hjem ville jeg overraske ham på en eller anden måde, så jeg kunne vise ham at jeg er ked af det, og at betyder alt for mig!
Jeg tænker noget i en masse stearinlys og god mad måske. Er det for meget med blomster? Synes det er lidt svært, han er jo en mand.
Det er faktisk pinligt jeg aldrig har gjort sådan noget før.

Nå men i må meget gerne komme med nogle gode idéer hvis i ligger inde med sådan nogle

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

liwsmor

Anonym skriver:

Hej de damer.

Jeg er nogle gange rigtig utaknemmelig overfor min kæreste!
Og idag er vi desværre blevet uvenner, og jeg synes faktisk at det denne gang var mig der var en røv igen og meget utaknemmelig.
Han er så lige taget på arbejde og vi er ikke rigtig blevet venner igen. Men jeg tænkte så på at når han kom hjem ville jeg overraske ham på en eller anden måde, så jeg kunne vise ham at jeg er ked af det, og at betyder alt for mig!
Jeg tænker noget i en masse stearinlys og god mad måske. Er det for meget med blomster? Synes det er lidt svært, han er jo en mand.
Det er faktisk pinligt jeg aldrig har gjort sådan noget før.

Nå men i må meget gerne komme med nogle gode idéer hvis i ligger inde med sådan nogle

Knus 

helt ærligt, så syntes jeg først du skal blive gode venner med ham igen før du tænker på at overraske ham . 

men derefter lav en rigtigt god omgang mad, med forret hovedret. og på hans side, er der lille seld, hvor der står elsker dig eller undskyld for min opførelse. efter hovedretten kommer du ind med et brev du selv har skrevet, med det der gør dig glad ved ham og imens laver du dessert og så nyder i den nede på gulvet med musik og smukke ord ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.