spørgsmål om hævelse mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

NessaXenia

Vanessa var rigtig hævet omkring ventre øje og op mod øjnbrynet og store plamager omkring panden igår, og det så meget voldsomt ud.. Hun kunne ligne en der havde fået et blåt øje, i ved, hvor man næten ikke kan se ud af øjet..

Hun er mere træt en normalt og rigtigt pylleret og pirrelig.
Spiser ikke med samme glæde og vil ikke rigtig have det som hun ellers elsker.. feks sin rugbrød til frokost mm.

Idag er det væk, men har fået 5 knopper rundt om munden og er meget svær at stille tilfreds..

Nogen der har prøvet noget lignende?

Hun er ikke fået nogen tænder endnu, måske kan det være det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Jonatansmor

VanessaBaby skriver:

Vanessa var rigtig hævet omkring ventre øje og op mod øjnbrynet og store plamager omkring panden igår, og det så meget voldsomt ud.. Hun kunne ligne en der havde fået et blåt øje, i ved, hvor man næten ikke kan se ud af øjet..

Hun er mere træt en normalt og rigtigt pylleret og pirrelig.
Spiser ikke med samme glæde og vil ikke rigtig have det som hun ellers elsker.. feks sin rugbrød til frokost mm.

Idag er det væk, men har fået 5 knopper rundt om munden og er meget svær at stille tilfreds..

Nogen der har prøvet noget lignende?

Hun er ikke fået nogen tænder endnu, måske kan det være det??

Sikker på hun ikke er allergisk overfor et eller andet?

Hævelse i bihuler/pandehule og udslæt er begge tegn på allergisk reaktion

Anmeld

18. februar 2012

NessaXenia

Jonatansmor skriver:

Sikker på hun ikke er allergisk overfor et eller andet?

Hævelse i bihuler/pandehule og udslæt er begge tegn på allergisk reaktion

tjoo, altså hun har børneeksem, men har ikke fået noget om hun ikke plejer.. det kom efter gårsdagens morgenmad...

Anmeld

18. februar 2012

Jonatansmor

VanessaBaby skriver:

tjoo, altså hun har børneeksem, men har ikke fået noget om hun ikke plejer.. det kom efter gårsdagens morgenmad...

Tror jeg ville ringe op til vagtlægen, tror ikke at børneeksem kan give sådan en reaktion. Tror det skal være f.eks fødevareallergi, slem pollenallergi, kæledyrsallergi osv før der kommer hævelse i ansigtet 

Anmeld

18. februar 2012

NessaXenia

Jonatansmor skriver:

Tror jeg ville ringe op til vagtlægen, tror ikke at børneeksem kan give sådan en reaktion. Tror det skal være f.eks fødevareallergi, slem pollenallergi, kæledyrsallergi osv før der kommer hævelse i ansigtet 

må lige se ad, pollenallergi er ikke kommet endnu, jeg har det nemlig selv og det slår ikke ud i huden..

Hvis det er kæledyrsallergi så burde det være kommet for længe siden, vi har 2 chihuahuas, og der har ikke været noget udslæt eller noget før nu..

Tænkte på om evt den første tand kunne udløse det udslæt??

Anmeld

18. februar 2012

CS

VanessaBaby skriver:

må lige se ad, pollenallergi er ikke kommet endnu, jeg har det nemlig selv og det slår ikke ud i huden..

Hvis det er kæledyrsallergi så burde det være kommet for længe siden, vi har 2 chihuahuas, og der har ikke været noget udslæt eller noget før nu..

Hørte i går i radioen, at de havde målt mener det var bynke i luften - men ring hellere til lægevagten

Anmeld

18. februar 2012

NessaXenia

CS skriver:

Hørte i går i radioen, at de havde målt mener det var bynke i luften - men ring hellere til lægevagten

okay, det vil jeg hellere have tjekket så...

tusinde tak

Anmeld

18. februar 2012

Jonatansmor

VanessaBaby skriver:

Det kan sagtens være tænder. De kan sådan set gøre alt, fra hoved til hale. Høj feber, røde numser, mistet appetit og vægttab til følge, betændelse i hele kroppen. Så ja, det kan det sagtens være.

Men tag ingen chancer med det, hellere en gang for meget til læge, end en gang for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.