4,5 måned og morsyg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Månelys

Andre der har erfaringer med dette? Er det ikke lidt tidligt at være morsyg? Min datter på 4,5 måned er meget meget morsyg for tiden. Forstået på den måde, at hun hurtigt bliver ked af det, hvis hun okmmer over til "fremmede".

De sidste 2 gange min mor har været på besøg (hende ser vi mindst en gang om ugen), er min datter blevet ekstremt ulykkelig, når hun er kommet over og sidde hos min mor. Hun græder med tårer og hulker hjerteskærende, indtil jeg tager hende tilbage og trøster hende. Først hvis hun ahr siddet hos mig og er "varmet op" overfor min mor i en halv times tid, kan min mor tage hende.

Og i går havde jeg puttet hende til lur ude, og var taget ud og handle ind. Så var det min kæreste (hendes far), der tog hende op, da hun vågnede. Og igen det samme! Fuldstændig ulykkelig og hjerteskærende gråd, det var først da jeg kom hjem hun blev i godt humør igen Min kæreste ser hende da ellers hver dag! Han kommer først hjem kl. 17 og når kun at have et par timer med hende til daglig, men alligevel.

Er det normalt? Og hvordan håndterer jeg denne morsyg/separationsangst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

twinny

Jaah det er mine drenge også i perioder.... Så er far hverken god nok til at putte eller give mad...(og det skal siges han har gået hjemme på barsel med mig i snart et halvt år) Det er super hårdt for fars hjerte... Men det går over...

Jeg giver dem bare den omsorg de har brug for... Og lige pludselig er far også god nok

Anmeld

18. februar 2012

Ditte-3

da min dreng var lille var det lige dan og han skulle passes en dag af min mor men ente med de rined en time efter at nu måtte jeg godt hente ham han havde skreget siden jeg gik , da jeg så kom og han kom op til mig igen var der ingen ting s og han er stadi den dag i dag meget mor glad sss han bliver snart 9

Anmeld

18. februar 2012

2721

Tror det er ret normalt og samtidigt vigtigg at i respekter hun har det sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.