Andre der har erfaringer med dette? Er det ikke lidt tidligt at være morsyg? Min datter på 4,5 måned er meget meget morsyg for tiden. Forstået på den måde, at hun hurtigt bliver ked af det, hvis hun okmmer over til "fremmede".
De sidste 2 gange min mor har været på besøg (hende ser vi mindst en gang om ugen), er min datter blevet ekstremt ulykkelig, når hun er kommet over og sidde hos min mor. Hun græder med tårer og hulker hjerteskærende, indtil jeg tager hende tilbage og trøster hende. Først hvis hun ahr siddet hos mig og er "varmet op" overfor min mor i en halv times tid, kan min mor tage hende.
Og i går havde jeg puttet hende til lur ude, og var taget ud og handle ind. Så var det min kæreste (hendes far), der tog hende op, da hun vågnede. Og igen det samme! Fuldstændig ulykkelig og hjerteskærende gråd, det var først da jeg kom hjem hun blev i godt humør igen

Min kæreste ser hende da ellers hver dag! Han kommer først hjem kl. 17 og når kun at have et par timer med hende til daglig, men alligevel.
Er det normalt? Og hvordan håndterer jeg denne morsyg/separationsangst?
Anmeld