Iphone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2012

Jeia

Et spørgsmål mere, har i den sorte eller hvide? Kan meget godt lide den hvide, min nuværende tlf er hvid. Men kan ikke rigtig bestemme mig for om den sorte er mere stilfuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Jeia

FrkZier skriver:

både 32 og 64 er MEGET! det 'normale' er 16

Ja det kan jeg se på de svar jeg har fået. Min veninde har lige købt 64 GB, syntes det lød af meget, derfor overvejede jeg 32, men med hjælp fra jer dejlige damer, bliver det nok 16 GB, så sparer jeg lidt penge. Tak for svar

Anmeld

18. februar 2012

LR85

Jeia skriver:

Et spørgsmål mere, har i den sorte eller hvide? Kan meget godt lide den hvide, min nuværende tlf er hvid. Men kan ikke rigtig bestemme mig for om den sorte er mere stilfuld

Har den hvide. Synes den er enormt stilfuld og flot. 

Anmeld

18. februar 2012

Michael healer

Jeia skriver:

Jeg overvejer at købe en iphone, men skal den være 32 eller 64 GB, hvad har i?

Som de andre skriver er 16 gb riglig for de fleste bruger, hvis der nogle der skulle have brug for mere end de 16 gb, så må det være fordi de skal have mange lange spillefilm, lagt over på iphone, så den kan bruges som en mp4 afspiller, og så kan det være en god ide med mere end 16, hvis den skal bruges som mp4 afspiller

Anmeld

18. februar 2012

sarahb

Jeia skriver:

Helt klart den hvide, den er enormt stilfuld hvor jeg synes den sorte er enormt kedelig

Anmeld

19. februar 2012

Jeia

Tak for svar alle, jeg endte med at købe en hvid med 16 GB, nu venter jeg spændt på at den kommer med posten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.