Det kan godt være det er mig der er hjernedød...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

MomInTheMaking

Men jeg har googlet i en lille time nu for at finde nogen moulds med fugle motiv.. og jeg kan IKKE finde nogen.

Nogen der kender et sted eller som er i bedre google-mood end mig lige pt.? så ville jeg blive meget taknemmelig.

På forhånd tak.

-Sheila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

roenlund

Jeg mindes da heller ikke at havet set andre fugle end svanen, men håber at nogle kan hjælpe dig...

Anmeld

18. februar 2012

M (:

Mom In The Making skriver:

Men jeg har googlet i en lille time nu for at finde nogen moulds med fugle motiv.. og jeg kan IKKE finde nogen.

Nogen der kender et sted eller som er i bedre google-mood end mig lige pt.? så ville jeg blive meget taknemmelig.

På forhånd tak.

-Sheila

Er måske en sinke, med hvad er moulds? 

Anmeld

18. februar 2012

MomInTheMaking

roenlund skriver:

Jeg mindes da heller ikke at havet set andre fugle end svanen, men håber at nogle kan hjælpe dig...

Nej, fandt kun én med fugle på de danske sider og der var også grene og alt muligt andet, tror jeg skal på nogen udenlanske for at få nogen kun med fugle ..

-Sheila

Anmeld

18. februar 2012

M (:

HAha.. så kan vi være hjernedøde sinker.;D Ej, det så ud til at du fandt ud af det.. og tak fordi du kiggede efter.. skal lige have kigget alle link's igennem, men er det ikke grundlæggende udenlanske sider du har fundet, så skal jeg til at regne .. xD haha..

-Sheila

Jo, formene er desværre alle fra udenlandske sider, men måske denne valutaomregner kan gøre det nemmere for dig at regne om..

Anmeld

18. februar 2012

MomInTheMaking

M (: skriver:

Jo, formene er desværre alle fra udenlandske sider, men måske denne valutaomregner kan gøre det nemmere for dig at regne om..

Fandt to der var danske.. så no need, men tak. og tak for hjælpen, der var nogen rigtig gode imellem. og så er den hjemmeside der hedder etzy eller sådan noget sgu da guld værd.;D

-Sheila

Anmeld

18. februar 2012

M (:

Fandt to der var danske.. så no need, men tak. og tak for hjælpen, der var nogen rigtig gode imellem. og så er den hjemmeside der hedder etzy eller sådan noget sgu da guld værd.;D

-Sheila

Ja, der er rigtig mange fine ting (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.