Succes historier søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Anonym trådstarter

Nogen som har nogle succes historier med at være blevet gravide med knap så gode æg??

Vi har haft vores første ÆO idag og det blev til et 3 cellet og et 7 cellet, de har været dyrket i to dage, men synes man fokusere lidt på at det ikke var guld æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Nessie

Anonym skriver:

Nogen som har nogle succes historier med at være blevet gravide med knap så gode æg??

Vi har haft vores første ÆO idag og det blev til et 3 cellet og et 7 cellet, de har været dyrket i to dage, men synes man fokusere lidt på at det ikke var guld æg

Synes ellers det lyder til at være fine æg

I det offentlige fik vi aldrig at vide hvordan de så på æggene, kun om de var gode nok til at blive lagt op.
På den privat klinik vi har været på denne gang, sagde de at det var et superflot æg, vi fik lagt op, men vi har så også kun været der den ene gang, så aner ikke om det er noget de siger hver gang, eller om det virkelig passede

Anmeld

17. februar 2012

Anonym trådstarter

Hører gerne fra flere

Anmeld

17. februar 2012

LISBETH:-)

Altså jeg har aldrig fået taget æg ud men været igennem 11 iui-h forsøg og 6 aborter alle fordi mine æg ikke modnes korrekt og der sker noget så min krop frastøder (slår fosterene ihjel) mellem uge 6 og uge 12 men alligevel har jeg fået 2 dejlige piger.

Så mit råd er at lade være med at fokusere på alt det der er galt/kan gå galt og istedet fokusere på at der rent faktisk var æg der kunne bruges, at i nu er et skridt nærmere, at det rent faktisk godt kan blive til en baby osv osv osv så væk med alt det negative og frem med det positive.

Sådan har jeg overlevet 7 år med fertilitetsbehandlingens op og ned ture.

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

17. februar 2012

Sasja77

Hej du,

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget men vi startede også ud med 8 inseminerings forsøg og gik til sidst videre til 1 IVF og til sidst 1 ICSI forsøg. Det var ICSI forsøget der lykkedes:-) de to gange jeg fik taget æg var der den ene gang 11 æg hvoraf 2 kunne bruges og den anden gang 14 æg hvoraf 3 kunne bruges. Så alt i alt ikke så mange brugbare æg men det lykkedes og vi har idag en Smuksak af en datter:-) btw. Vi var lige knap 7 år om at få hende.

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for din positive tanke gang Lisbeth, du har jo helt ret man skal fokusere på det gode.. Det vil jeg prøve selvom det er svært nogle dage

Sasja77: dejligt at høre I har fået en dejlig datter, trods der heller ikke var mange befrugtede æg!

Men puha begge to, 7 år er lang tid!!

Anmeld

18. februar 2012

Anonym trådstarter

18. februar 2012

LISBETH:-)

Anonym skriver:

Tusind tak for din positive tanke gang Lisbeth, du har jo helt ret man skal fokusere på det gode.. Det vil jeg prøve selvom det er svært nogle dage

Sasja77: dejligt at høre I har fået en dejlig datter, trods der heller ikke var mange befrugtede æg!

Men puha begge to, 7 år er lang tid!!

For mit vedkommende så var det 7 år for at få 2 børn. så har ikke forsøgt i 7 år inden resultat:-)

Anmeld

18. februar 2012

l.kjoeller

it æg var 4 cellet og der var bingo. Så hvis du fik to op skulle du have gode chancer? har hørt om flere med knap så gode æg som blev gravid så tro på det og slap godt af. jeg krydser fingre

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

glad for der ikke gik 7 år inden første resultat, vi har forsøgt i 2,5 år, dog kun et halt år med hjælp, men håber snart der er bingo

I.kjoeller: Ja lægen i Brædstrup sagde også at man ikke lagde noget op, som man ikke troede på, chancen ville dog være lidt mindre end ved et super æg, men nøj hvor jeg håber... Kunne du mærke du var gravid inden blodprøven??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.