hvornår der bliver "talt" antal forsøg fra!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

tarkoflen

Er der nogen der ved hvornår et IVF forsøg bliver talt som et forsøg i de tre man har gratis? Desværre for os, så var der kun 4 æg ud, og de resulterede i to fejlbefrugtede med 3 kerner i og to der ikke udviklede sig som de skulle men tæller det som et forsøg, når der ikke er lagt æg tilbage? Kan ikke hitte ud af det, så jeg håber der er nogle der kan hjælpe på forhånd tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

pussekat

tarkoflen skriver:

Er der nogen der ved hvornår et IVF forsøg bliver talt som et forsøg i de tre man har gratis? Desværre for os, så var der kun 4 æg ud, og de resulterede i to fejlbefrugtede med 3 kerner i og to der ikke udviklede sig som de skulle men tæller det som et forsøg, når der ikke er lagt æg tilbage? Kan ikke hitte ud af det, så jeg håber der er nogle der kan hjælpe på forhånd tusind tak!

hejsa

det tæller ikke som et førsøg vis du ikke her få æg op det er før når du her få æg op så tæller det

og øv med æg

Anmeld

17. februar 2012

tarkoflen

Det lyder dejligt! Tusind tak for dit svar og ja meget øv håber de får styr på dosis til næste gang så det bare går som smurt!

Anmeld

17. februar 2012

pussekat

tarkoflen skriver:

Det lyder dejligt! Tusind tak for dit svar og ja meget øv håber de får styr på dosis til næste gang så det bare går som smurt!

hejsa

selv tak

Anmeld

17. februar 2012

ønskebørn74

pussekat skriver:

hejsa

selv tak

dejligt at se dig aktiv herinde. hvordan går det?

Anmeld

17. februar 2012

pussekat

ønskebarn74 skriver:

dejligt at se dig aktiv herinde. hvordan går det?

hejsa

det gå det som det skal vi her ikke tage vorse æg i fryste i nu da min mand her start nyt firma op og jeg skal på kursus her i marts og jeg er hele ikke glad for det er vorse side æg  før vi skal på donenæg

Anmeld

17. februar 2012

morbibi

tarkoflen skriver:

Det er vist lidt forskelligt, alt efter, hvor man får det gjort. Jeg ved nemlig, at man nogle steder, egentlig kun får 3 forsøg, men hvis der ud af dem er 2 dødsfødsler, så får man ialt 5 forsøg. Håber det er forklaret forståeligt

Anmeld

20. februar 2012

ønskebørn74

pussekat skriver:

hejsa

det gå det som det skal vi her ikke tage vorse æg i fryste i nu da min mand her start nyt firma op og jeg skal på kursus her i marts og jeg er hele ikke glad for det er vorse side æg  før vi skal på donenæg

Jeg  for at de sidste æg i har er guldægene, der giver en lille lækker baby til jer!!!!

Anmeld

20. februar 2012

pussekat

ønskebarn74 skriver:

Jeg  for at de sidste æg i har er guldægene, der giver en lille lækker baby til jer!!!!

hejsa

det håbet jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.