En lille pause

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Putomanen

Hej de damer

Jeg fik i dag svar på mit HCG-tal, og det var faldet til 3, så lægen anser prøven som negavtiv. Jeg er derfor "ovre" min bio. Jeg bløder stadig en del, og jeg glæder mig meget til, at det er overstået.

Vi har valgt at holde en pause fra behandlingen i nogle måneder. På trods af, at vi "kun" skal i kort behandling næste gang, kan vi (jeg) ikke overskue endnu en omgang hormoner, forhåbninger og måske knuste drømme. Jeg har brug for at fokusere på nogle andre ting i mit liv lige nu.

Jeg vil stadig læse med herinde, men jeg vil nok ikke være så aktiv. Jeg håber, at der er en masse af jer, som ikke er i gruppen mere, når vi starter vores 3. forsøg i starten af sommeren.

Mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Mor til Majbørn

Det lyder som en klog beslutning du faar lige en herfra

Anmeld

17. februar 2012

Putomanen

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Det lyder som en klog beslutning du faar lige en herfra

Ja, jeg er sikker på, at det er det rigtige for os på nuværende tidspunkt. Tusind tak for det

Anmeld

17. februar 2012

Nessie

En pause kan være rigtig godt, det var det for os

Anmeld

17. februar 2012

tarkoflen

Puha det er da virkelig meget I har været igennem! Jeg håber virkelig at pausen hjælper jer til at have overskuddet til et nyt forsøg til sommer, og der kommer en lille guldklump ud af det! Krammer til dig!

Anmeld

17. februar 2012

nielsen80

Så forståeligt!

Husk at forkæle jer selv - odder park hotel var bare fantastisk for os!!!

Kæmpe kram

P.S håber sådan snart at se en fantastisk opdatering fra dig.

Anmeld

17. februar 2012

Putomanen

Nessie skriver:

En pause kan være rigtig godt, det var det for os

Ja, jeg er også sikker på, at det er det rigtige for os

Anmeld

17. februar 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Puha det er da virkelig meget I har været igennem! Jeg håber virkelig at pausen hjælper jer til at have overskuddet til et nyt forsøg til sommer, og der kommer en lille guldklump ud af det! Krammer til dig!

Ja, nogle gange bliver det hele bare for meget, og så er det rart at fokusere på noget helt andet. De sidste par år har været nogle hårde år for os, så det bliver rart med et pusterum.

Så er vi efterfølgende helt klar og parat til at få vores lille ønskebebs

Anmeld

17. februar 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Så forståeligt!

Husk at forkæle jer selv - odder park hotel var bare fantastisk for os!!!

Kæmpe kram

P.S håber sådan snart at se en fantastisk opdatering fra dig.

Jaaa, vi har faktisk snakket om flere gange, hvor lækker og tiltrængt en tur det var! Måske vi skulle give os selv plads i budgettet til en lækker luksusweekend, hvor det kun er parforholdet, som er i fokus

Jeg håber, at jeg følger dig trop, når vi vender stærkt tilbage!

Jeg glæder mig også til at følge dig og din graviditet....

Anmeld

17. februar 2012

tarkoflen

Jeg fik et gavekort til take offer af kæresten i julegave og nu står den på hyggeophold på fyn i påsken! Man kan altså gøre nogle ret gode kup derinde! Jeg tror vi sparede næsten 60% på vores ophold, sø det er værd at følge med i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.