Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor sjovt, Jeg bor i Skægkær det er vist ret til på Serup :-) Jeg syntes det kunne være en sjov ide at møde nogle af jeg andre herindefra
Jeg skriver Bacheloropgave i disse måneder men tror godt jeg kan finde tid til det :-)
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jah mig med
Jeg kunne godt finde på det!
Nessie skriver: Jeg er med, men har jo skiftende arbejdstider, og arbejde rhver anden weekend, men håber det bliver en dag hvor jeg kan
Jeg er med, men har jo skiftende arbejdstider, og arbejde rhver anden weekend, men håber det bliver en dag hvor jeg kan
Håber det bliver en af dine fri weekender....
Malunsesmutti skriver: Jeg kunne godt finde på det!
StephanieJ skriver: Og hvis man ingen børn har?
Og hvis man ingen børn har?
Man er velkommen uanset om man har børn eller ej.... Her er der slet ikke nogen som skal holdes udenfor....
Mira0911 skriver: Håber det bliver en af dine fri weekender....
Det håber jeg, det kunne være hyggeligt
Monica P skriver: Hvor sjovt, Jeg bor i Skægkær det er vist ret til på Serup :-) Jeg syntes det kunne være en sjov ide at møde nogle af jeg andre herindefra Jeg skriver Bacheloropgave i disse måneder men tror godt jeg kan finde tid til det :-) Monica
Ej hvad... Det er jo kun 5-8 min kørsel herfra... Min den store pige skal starte i børnehave på Mandag i Skægkær...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128