Børnehave rygsæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.731 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Christina.78

Nu nærmer tiden sig og vi skal snart have fundet en fin rygsæk til tøzen, når hun starter i børnehave..er ret ideforladt på dette punkt, så Jer med disse tasker - VIS FREM !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Maja_4000

Caroline går ikke i børnehave , men hun fik den her i 1 års fødselsdagsgave

Vi bruger den til at have lidt legetøj og sådan med , når vi er ude .. Synes den er så fed

Anmeld

17. februar 2012

Christina.78

Den har jeg også kigget meget på- den er fed.. men ville bare lige have nogle ideer..

må jo gerne være en med plads i men stadig mini

Anmeld

17. februar 2012

malo

Christina.78 skriver:

Den har jeg også kigget meget på- den er fed.. men ville bare lige have nogle ideer..

må jo gerne være en med plads i men stadig mini

Vi har sådan en fra Bergans, 12 L til begge børn. Den sidder supergodt på ryggen, da der er en ekstra spændemulighed foran brystet, og så er den fremtidssikret - regner med at den kan holde børnehavetiden ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2012

132319

Jeg kan absolut ikke anbefale Fjällraven som børnehaverygsæk.

Den er rigtig fin, min søn har den også men den er røv-elendig (for at sige det ligeud ) for deres rygge da der absolut ingen støtte er i den og stropperne glider nemt ned over skulderene.

Min søn har denne fra Haglöfs (Tight XS) Fantastisk rygsæk med god plads og både bryst og hoftespænde så den sidder godt fast

Jeg regner dog med at købe denne (Haglöfs Corker XS) i en nær fremtid da de kun har en drikkedunk og en lille madpakke med når de er på tur og så er den anden lidt stor. Denne vejer ingenting og passer perfekt i størrelsen som tur rygsæk

De fåes begge i andre farver

Anmeld

17. februar 2012

twinboys

jeg brugte kavtig rygsækken til mine drenge... Den er super god...

Majbritt

Anmeld

17. februar 2012

L&V

Christina.78 skriver:

Nu nærmer tiden sig og vi skal snart have fundet en fin rygsæk til tøzen, når hun starter i børnehave..er ret ideforladt på dette punkt, så Jer med disse tasker - VIS FREM !!!

Har ikke selv rygsæk til min tøs endnu(hun er 5 måneder) men er i en børnehave og af personlig erfaring derfra og hva vi råder forældrene til så vil jeg sige en haglof da den kan spendes fortil og passer perfekt på den lille ryg.. Fjeldræven er fed men bare ikke super egnet til bhv. Bare min mening

Anmeld

17. februar 2012

Christina.78

jamen alle meninger er velkomne - derfor spørger jeg til råds herinde, så vi finder frem til det bedste

Anmeld

17. februar 2012

Ayasmor

Jeg har denne til min datter, dog bare i den lille model. Mener det er 6 liter. Det passer lige med at der er plads til madkasse, drikkedunk og lidt skiftetøj. Denne taske har både bryst og hofte spænde, hvilket jeg synes er vigtig til de små, for at tasken sidder godt på ryggen. Derudover er der en god støtte i ryggen, som eks. den klassiske fjällræv ikke har.

http://e-tasker.dk/fjallraven-camper-30.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.