Lave pandekage og vandbakkelse dagen før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.451 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

Mamalou

Hej I kloge qvinder!

Vi skal holde fødselsdag for min kærestes datter i morgen, og får 14 til brunch og efterfølgende kaffe & kage. Jeg vil gerne gøre det nemt for mig selv, så jeg har bagt muffins og det meste brød i dag. Vi skal også have pandekager og kagemand lavet af vandbakkelse, og er i tvivl om jeg kan lave dette i dag?

Nogle der kan hjælpe mig med det?

God weekend til alle, der læser med! 

Mvh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Team Putte

Mamalou skriver:

Hej I kloge qvinder!

Vi skal holde fødselsdag for min kærestes datter i morgen, og får 14 til brunch og efterfølgende kaffe & kage. Jeg vil gerne gøre det nemt for mig selv, så jeg har bagt muffins og det meste brød i dag. Vi skal også have pandekager og kagemand lavet af vandbakkelse, og er i tvivl om jeg kan lave dette i dag?

Nogle der kan hjælpe mig med det?

God weekend til alle, der læser med! 

Mvh. Louise

Jeg laver altid pandekager dagen før hvis det er en stor portion. Hvis man lægger bagepapir mellem hver pandekage undgår man at de sætter sig sammen og nemt kan skilles når de er kolde og skal varmes op igen

Anmeld

17. februar 2012

Gry91

Jeg ville nok vente med vandbakkelsen til selve dagen så er den 10 gange bedre men hvis det er meget presset kan du sagtens lave den dagen før  

Anmeld

17. februar 2012

Mamalou

Team Putte skriver:

Jeg laver altid pandekager dagen før hvis det er en stor portion. Hvis man lægger bagepapir mellem hver pandekage undgår man at de sætter sig sammen og nemt kan skilles når de er kolde og skal varmes op igen

Tusind tak for hjælpen Jeg har lavet pandekager til den store guldmedalje i dag, så satser på at de er gode i morgen.

God weekend

Anmeld

17. februar 2012

Mamalou

Gry91 skriver:

Jeg ville nok vente med vandbakkelsen til selve dagen så er den 10 gange bedre men hvis det er meget presset kan du sagtens lave den dagen før  

Tusinde tak for hjælpen! Jeg har valgt at følge dit råd og vente til morgen. Det tager jo ikke alverdens tid lige at smækkee sådan en kagemand sammen

God weekend!

Anmeld

18. februar 2012

Gry91

Mamalou skriver:

Tusinde tak for hjælpen! Jeg har valgt at følge dit råd og vente til morgen. Det tager jo ikke alverdens tid lige at smækkee sådan en kagemand sammen

God weekend!

Nej lige præcis og især vandbakkelse er nemt!
Den kan jo nemt stå og køle af imens man ordner andre ting

God weekend, og god fødselsdagsfest!  

Anmeld

18. februar 2012

foto på lærred

Mamalou skriver:

Tusind tak for hjælpen Jeg har lavet pandekager til den store guldmedalje i dag, så satser på at de er gode i morgen.

God weekend

Varmer du dem så bare op i ovnen?

Håber I får en dejlig god dag.

Anmeld

18. februar 2012

Mamalou

foto på lærred skriver:

Varmer du dem så bare op i ovnen?

Håber I får en dejlig god dag.

Ja de blev varmet op i ovnen, men jeg tror også sagtens det kunne klares i mikroovnen. Jeg har selvfølgelig lavet alt for mange, så jeg prøver at smide dem i fryseren til en anden hyggedag

Vi har haft en rigtig god dag, men hold da op for en omgang - jeg er så træt Vi har været en ordentlig flok plus overnattende gæster, unger der hygger med højt musik osv. Men hyggeligt har det været I morgen står den på fastelavn.

God lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.